maineeline Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hei! har lest igjennom cirka de første 80 sidene av denne tråden noe som har vært interresant.. hehe.. fikk beskjed fra Speak på tirsdag at jeg har blitt akseptert på programmet deres (jippi) og fikk en hel haug med søknadspapirer i postkassa i går. Men så lurer jeg da på om dere som har reist/reiser med Speak (sikkert noen andre også) kan hjelpe meg med noe.. det arket hvor man skal fylle ut med karakterene sine fra de 3 siste årene å få stempel fra skolen, jeg går i første klasse på videregående og har jo fått karakterer fra en annen skole enn den jeg går på nå, må jeg ha stempel fra ungdomsskolen min eller funker det med stempel fra skolen jeg går på nå?? Og så lurte jeg på om den teacher's recommendation greia er noe mine gamle eller nåværende engelsklærer må fylle ut.. Endret 14. november 2008 av maineeline Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 En laerer som kjenner deg godt. Det kan vaere en ny, det kan vaere en gammel. You're choice. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 En laerer som kjenner deg godt. Det kan vaere en ny, det kan vaere en gammel. You're choice. You are choice? your kanskje Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Ja, selvfolgelig.. My bad.. Jeg skrev nettop Your're i et annet dokument jeg skriver paa her naa skjonner du Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) ... Endret 14. november 2008 av Anna-E Lenke til kommentar
maineeline Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 okei, takk ^^ kjekt å vite så man ikke gjør feil liksom.... Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Hei!har lest igjennom cirka de første 80 sidene av denne tråden noe som har vært interresant.. hehe.. fikk beskjed fra Speak på tirsdag at jeg har blitt akseptert på programmet deres (jippi) og fikk en hel haug med søknadspapirer i postkassa i går. Men så lurer jeg da på om dere som har reist/reiser med Speak (sikkert noen andre også) kan hjelpe meg med noe.. det arket hvor man skal fylle ut med karakterene sine fra de 3 siste årene å få stempel fra skolen, jeg går i første klasse på videregående og har jo fått karakterer fra en annen skole enn den jeg går på nå, må jeg ha stempel fra ungdomsskolen min eller funker det med stempel fra skolen jeg går på nå?? Og så lurte jeg på om den teacher's recommendation greia er noe mine gamle eller nåværende engelsklærer må fylle ut.. Jeg fikk stempel fra videregående og teacher's recommendation fra engelsklæreren på videregående Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) sd Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 For neste års studenter; Les dette innlegget i bloggen min og få et innblikk i hvordan en skoledag KAN være her borte. Ganske så crazy http://martinflikkes.blogspot.com/2008/11/...4-november.html Lenke til kommentar
maineeline Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Hei!har lest igjennom cirka de første 80 sidene av denne tråden noe som har vært interresant.. hehe.. fikk beskjed fra Speak på tirsdag at jeg har blitt akseptert på programmet deres (jippi) og fikk en hel haug med søknadspapirer i postkassa i går. Men så lurer jeg da på om dere som har reist/reiser med Speak (sikkert noen andre også) kan hjelpe meg med noe.. det arket hvor man skal fylle ut med karakterene sine fra de 3 siste årene å få stempel fra skolen, jeg går i første klasse på videregående og har jo fått karakterer fra en annen skole enn den jeg går på nå, må jeg ha stempel fra ungdomsskolen min eller funker det med stempel fra skolen jeg går på nå?? Og så lurte jeg på om den teacher's recommendation greia er noe mine gamle eller nåværende engelsklærer må fylle ut.. Jeg fikk stempel fra videregående og teacher's recommendation fra engelsklæreren på videregående Samme her.. best om den læreren liker deg. takk igjen ^^ For neste års studenter; Les dette innlegget i bloggen min og få et innblikk i hvordan en skoledag KAN være her borte. Ganske så crazy http://martinflikkes.blogspot.com/2008/11/...4-november.html oh... jeg leser faktisk den bloggen veldig bra er den og... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Er også daglig leser. Noen som vet om sider nåverende/framtidig utv.studenter kan finne interessante(utenom organisasjonenes nettsider)? Lenke til kommentar
perlesmykke Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Er også daglig leser.Noen som vet om sider nåverende/framtidig utv.studenter kan finne interessante(utenom organisasjonenes nettsider)? Det må vel nesten være å lese blogger da, du får masse inntrykk og fakta både om det å være utvekslingsstudent, hvordan de ulike organisasjonene funker og litt mer fakta om organisasjonene man først får vite etter å ha blitt akseptert. Noen jeg kan anbefale for i år for deg som skal til USA er: www.aashildusa.blogspot.com www.ingridgotvassli.blogg.no www.ingridronning.blogg.no www.annatronstad.blogg.no og www.leoniejonkers91.blogspot.com (hun har veldig masse linker med "sist oppdatert-info", mest derfor jeg leser den bloggen) Dette er hvertfall bloggere jeg synes skriver veldig bra om det å være utvekslingsstudenter Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Veldig gode blogger, takk:) Dette med lommepenger: AFS sier vi bør ha med 1500 USD, noe som med dagens kurs tilsier: 10500 kr. Lever dere som er der borte nå på 1050 i måneden? Endret 15. november 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Det er ikke mulig! Eller sikkert mulig, men da kan du ikke handle særlig mye. Jeg ble anbefalt 3000 NOK i måneden, bruker kanskje 2500,- Lenke til kommentar
maineeline Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 oh.. har ett til spørsmål angående søknadspapirer de special school requirements greiene.. er det sånn at man kan skrive om det er ett fag man virkelig trenger på skolen.. for eksempel i mitt tilfelle dans? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Er det lett å finne populære og normale folk å være sammen med? Eller er det mange raringer som spiller skuespill? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Er det lett å finne populære og normale folk å være sammen med? Eller er det mange raringer som spiller skuespill? Ja, veldig mange er veldig sære... Lenke til kommentar
maineeline Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Er det lett å finne populære og normale folk å være sammen med? Eller er det mange raringer som spiller skuespill? Ja, veldig mange er veldig sære... det er da ganske mange sære mennesker i norge og da.... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Forslag til kamera med bra kvalitet uten syk speilrefleks-pris? Er en kombinasjon av "godtelov", julegave og usa-gave. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Kompaktkamera? Canon IXUS 80 IS anbefales på det sterkeste. Jeg betalte $210 for det her i USA, og det koster noen kroner mer i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå