olopolo Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Planlegger å reise over dammen 10/11. Er det for tidlig å søke nå? (Går tiende...) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det samme lurer jeg på.. Lenke til kommentar
mro_lfc Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Takk for "2" gode svar Martin og Fredrik :!: Lenke til kommentar
AnabOG Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Planlegger å reise over dammen 10/11. Er det for tidlig å søke nå? (Går tiende...) Jeg å ^^ Trur du burde søke snart (trenger ikke) men da har du større mulighet til å bli med siden det da ikke er såmange som har søkt enda.. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan er det med kostnader? Priser hos de forskjellige organisasjonene? Stipend? Får man dekt noe? Har veldig lyst til å dra over, men vi har ikke akkurat den økonomiske situasjonen at 100.000 barae kan fly ut av vinduet før man vet hva man går til... Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Får du året godkjent som 2. klasse VGS, får du stipend. Hvis det ikke blir godkjent får du ikke stipend, og må gå andre om igjen. Snakk med rådgiver om dette! Jeg skal ha telefonintervju om 20 minutter, halv åtte. Er ganske nervøs. Skal ha det med Explorius. 7-8 spørsmål kommer til å foregå på engelsk. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som har søkt med AFS? Jeg har gjort del1, har mottatt del2 nå. Når når jeg punktet jeg "må" være med, og ikke kan trekke meg tengre? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg og Ulriksen har. Jeg er bekreftet, og er med i programmet. Han har nettopp hatt intervjuet. Du når vel egentlig det punktet da du har betalt 7000 for å bekrefte at du er med. Endret 29. oktober 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Om man får året dekket, hvor stort er da stipendet i forhold til kostnadene? Dekker det hele programmet, eller hva er egenandelen? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Speak har kurs over hele landet... Huh? Informasjonsmøter, var det jeg mente. Det er går forresten fint an å søke til 10/11 allerede nå hos de fleste organisasjonene. Endret 29. oktober 2008 av Trasmykebus Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg og Ulriksen har.Jeg er bekreftet, og er med i programmet. Han har nettopp hatt intervjuet. Du når vel egentlig det punktet da du har betalt 7000 for å bekrefte at du er med. Vet du 100% sikkert at du får året godkjent? Eller får du vite det når du har kommet hjem? Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 med tanke på at eg allerede no er blitt ganske lei av prøve, og det er vel så vidt bare begynt, trur dokke at det vil gå bra i usa? er det noken av dokke som er i usa som har kjemi, fysikk, eller realfag matte? er det vansklig? er det mange skule som har kunst eller lignande? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 med tanke på at eg allerede no er blitt ganske lei av prøve, og det er vel så vidt bare begynt, trur dokke at det vil gå bra i usa? er det noken av dokke som er i usa som har kjemi, fysikk, eller realfag matte? er det vansklig? er det mange skule som har kunst eller lignande? Jeg hadde realfag i USA, og det gikk bra. Lærer sikkert like mye, men husker det ikke like godt fordi prøvene stort sett er multiple choice etc. de største skolene og noen mindre har også fag om kunst, musikk etc. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Blir det noe nachos med gjengen? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Og ang. godkjenning av året- du vet det ikke helt sikkert før du er hjemme igjen men du er passe dum hvis du klarer å stryke i USA Endret 29. oktober 2008 av Iverfar Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan har godkjenninga godt for dere andre forresten? Måtte dere ta noen fag som privatist? Har akkurat gjort ferdig tre eksamener nå i forrige uke, strøk ikke på noen men det består å se hva karakterene blir Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Dere som er der nå, har dere fri den 4 ja? Lenke til kommentar
mro_lfc Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Bamsemums Gikk det bra med intervjuet? Jeg skal ha telefonintervju neste onsdag med Explorius. Er det noe jeg burde forberede meg på, spørsmål osv? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Dere som er der nå, har dere fri den 4 ja? Jeg har det, men har snakket med mange (12-13 stk) og ingen av de har fri. Nei, skolen skal ikke brukes som valglokale. Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Bamsemums Gikk det bra med intervjuet? Jeg skal ha telefonintervju neste onsdag med Explorius. Er det noe jeg burde forberede meg på, spørsmål osv? eg har hatt telefonintevju med explorius og det var veldig greit. trur ikkje det er noken spørsmål som du må forbrede deg på, kanskje koffor du vil til usa og sånt, ellers var det bare genrelle spørsmål, litt om deg og familien din og sånt... lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå