Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer et litt sånt dumt spørsmål, som jeg er ganske sikker på. Men uansett

Kan man søke på vanlig stipend (første videregående, via vigo etter man kom inn på linjen sin) Også etter en stund, når man har fått skoleplass i USA, så kan man søke på stipend til et utvekslings år?

Må bare forsikre meg før jeg søker:P litt kjipt å ende opp med 500kr. og så ikke kunne søke om utvekslings stipend for 40-50k :p

Og nei, kom ikke på det før nå, så har ikke hatt mulighet for å spørre skolen (det er helg) Så please ikke flame eller no:P

Endret av greveen
Lenke til kommentar
Dyrere fra små flyplasser, har du noen storbyer rundt deg?

Portland er jo "hovedflyplassen" i Oregon(?) har jeg forstått. Var like dyrt derfra. men er 5 timer opp dit, så må uansett fly opp. Er også 5 timer til San Fransisco. Regner med de har flyplas. Men er uansett langt dit også

Lenke til kommentar

Hallo!

Er det noen gutter som VET de skal til Hawaii med Explore America i FEBRUAR? Jeg skal høre om dette med skolen i morgen, og kommer til å melde meg på så fort som mulig etter det. Derfor lurte jeg på om det var noen her som vill være med å dele rom? I så fall, si ifra så fort som mulig, slik at vi kan melde oss på.

Det sies at 1/3 av plassene er fylt opp allerede.

EDIT: Vel, nå ble jeg usikker.. Billigste flybillett jeg finner fra Atlanta er $751... Da er det ikke aktuelt.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...