chriis91 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 oooh ser ut som signups for explore america er ute ? :] står tider for hawaii og alt det der for 2009 - må klikke på den da for det står februar 2008 og når du er inne på den står det feb 2009:] Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Eller April.. Kunne vært en konge bursdagsgave! Jeg har bursdag 11. april Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Må utsette intervjuet til neste uke, hun som skulle intervjue meg er syk Når trur dere Explore Americaturene bør bookes? Endret 11. september 2008 av Ole Van Dole Lenke til kommentar
smashild Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 reiser dere med explore america eller smg? hvilken er best? erfaringer? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 jeg bestillte vel i November eller noe? Lenke til kommentar
Quin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da har jeg endelig fått familie (eller person..skal bo hos ei dame på 67). Watertown, NY. Må gå på en katolsk privatskole med nonner, munker og skoleuniform, da, så er litt skeptisk til hele greia, men regner med det går greit etterhvert. Ganske deilig å endelig vite hvor jeg skal. Lenke til kommentar
smismas Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 reiser dere med explore america eller smg? hvilken er best? erfaringer? Dersom du har SMG kan du ikke reise med explore america, det er imot SMG sine regler å reise med andre. Og folk som ikke har SMG kan ikke reise med SMG, men du kan bli invitert med som en venn muligens! Jeg har betalt depositum og sikret plass for SMG Hawaii 2 fra 16-23 februar Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Dere som reiste til Hawaii i vår. Hvordan gjorde dere det med skolen? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Spurte rektor? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 enkelt og greit Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Ja, men hva med alt arbeidet dere gikk glipp av? Går jeg glipp av en dag her, så har jeg jo sinnsykt mase å ta igjen. Tør ikke å tenke hva en uke gjør. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 5 dager - alt arbeidet? ok. Hold deg ''hjemme'' da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Beklager at jeg spør deg om noe, SurfingElite! Jeg er bare usikker på hvordan jeg skal gjør det.. Slapp av! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Spurte rektor? Tja, som sagt kan du vel høre med rektor? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Ja, og det har jeg fått med meg. Det jeg lurer på er hva DERE gjorde med skolearbeidet?! Men du, bare glem det! Jeg får aldri noe nyttig ut fra deg uansett. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Chill a boys, dette er bare et forum. Ihvertfall skolen min er veldig chill på det der, som når jeg kom denne uken så har jeg ikke noen lekser i noen fag så og si, har et ark i US history bl.a da men, i engelsk f.eks skal jeg bare sitte å "høre og innta språket" som læreren sier, og da jeg spurte om Hawaii sa de at de hadde erfaring med utvekslingsstudenter og dette så det skulle ikke gå ut over meg, så regner vel med at hvis skolen din vet hva det er legger de opp til deg Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) f Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Høres ut som skolene deres faktisk gjør et poeng ut av at dere er utvekslingsstudenter. Jeg er en helt vanlig student, på lik linje med alle andre. Det suger, siden jeg ikke er like stødig på engelsken enda, som de andre er (selvfølgelig). Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) sd Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå