MartinF Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Skulle bare mangle at du ikke har hjemlengsel etter tre dager. Ingen tegn på hjemlengsel her heller. 1 måned og en uke nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 I USA er det beinhardt på 21 års aldersgrense på all alkohol, derav no drinking. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 MASSE REGLER. er bare en som gjør utslaget her gitt, alle andre har no driving og drinking Har alle organisasjonene regelen om no driving? Mente jeg leste et sted at man kunne ta lappen der nede hvis man hadde lyst ... Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Joda, men kan ikke kjøre uten kjørelærer Lenke til kommentar
safags Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 og de fleste har sånn at man kan ta lappen i landet man er i, men ikke kjøre i utvekslings landet? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 yes, siden forsikringen ikke dekker kjørerelaterte skader Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Aaah... Men kan man ta lappen med AFS da? Lenke til kommentar
tameg Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 nei, man kan ikke ta lappen med afs Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skulle bare mangle at du ikke har hjemlengsel etter tre dager. Ingen tegn på hjemlengsel her heller. 1 måned og en uke nå. Wow gz2u, derfor jeg sa (enda) og det jeg mente var at folk ikke skal være redd for at det er så mye annerledes enn de tror, for meg var det som jeg trodde + bedre Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Noen her som reiste med EF i fjor? Fikk brev i dag at de skal ha reunion den 19. september. Måtte liksom være på en fredag kveld... Lenke til kommentar
smashild Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Skulle bare mangle at du ikke har hjemlengsel etter tre dager. Ingen tegn på hjemlengsel her heller. 1 måned og en uke nå. Ikke alle er like vet du, Martin. Noen trodde kanskje de skulle få hjemlengsel etter bare et par dager pga begynnelsen er hard? Jeg trodde jeg skulle få hjemlengsel tidlig, men har enda ikke fått det. Har vært her i 5 uker Nice! Føler dagene er ganske litt meningsfylte. Går på skolen, cheerleading, kommer hjem. Når jeg er på skolen gleder jeg meg til å komme hjem å slappe av og når jeg er hjemme gleder jeg meg til å gå på skolen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Ikke alle er like vet du, Martin. Fullt klar over det, men jeg mener man ikke er klar for dette, om man får hjemlengsel så fort. Men for all del, alle er forskjellige. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hjemlengsel etter 1 uke? Har du aldri vært borte hjemmefra før? Fint at du fremstår slik du gjør SurfingElite. Du kan jo melde deg til noe romforskingsprosjekt hvor du må sperres inne i evigheter uten å snakke med en sjel. Du ville sikkert klart det med glans. Fullt klar over det, men jeg mener man ikke er klar for dette, om man får hjemlengsel så fort. Realtivt ironisk at du kritiserer meg for å stille spørsmålstegn til de som får hjemlengsel etter 1 uke og deretter kommer med akkurat samme utsagn selv? Skjerpings. Endret 10. september 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Del 2 av min AFS-søknad er nettopp godtatt. Hvor lang tid vil dere tro det tar før jeg blir oppringt/får brev/får mail om intervju? "Snart" som Afs sier i deres mail er ikke utfyllende nok. Lenke til kommentar
tameg Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Afs tok kontakt med meg før del2 var godkjent, men når del2 var godkjent tok de også kontakt, og da bare ett par dager etter;) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 *Svada fra SurfingElite* Ehh, det er forskjell på 3 dager og 10 måneder (Som var gått når du snakket om at du aldri hadde hjemlengsel...). Jeg kommer garantert til å få det, men tre dager? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Var ikke det som var situasjonen her. Jeg sa til en annen bruker her inne at det ikke er vanlig med hjemlengsel etter 1 uke og dette kritiserte du meg for. Deretter sier du det samme til en som har vært der i 3 dager. Tja... Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hadde aldri hjemlengsel jeg heller. Selvom jeg gjerne ønsket meg _vekk_: fra den første familien lengtet jeg aldri hjem Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Husker på hotel rommet på Hawaii, Iver trengte en skulder å gråte på siden han savnet søsteren og katten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå