Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle bare mangle at du ikke har hjemlengsel etter tre dager. Ingen tegn på hjemlengsel her heller. 1 måned og en uke nå.

 

Ikke alle er like vet du, Martin. Noen trodde kanskje de skulle få hjemlengsel etter bare et par dager pga begynnelsen er hard? Jeg trodde jeg skulle få hjemlengsel tidlig, men har enda ikke fått det. Har vært her i 5 uker :) Nice!

 

Føler dagene er ganske litt meningsfylte. Går på skolen, cheerleading, kommer hjem. Når jeg er på skolen gleder jeg meg til å komme hjem å slappe av og når jeg er hjemme gleder jeg meg til å gå på skolen.

Lenke til kommentar
Hjemlengsel etter 1 uke? Har du aldri vært borte hjemmefra før?

 

Fint at du fremstår slik du gjør SurfingElite. Du kan jo melde deg til noe romforskingsprosjekt hvor du må sperres inne i evigheter uten å snakke med en sjel. Du ville sikkert klart det med glans.

 

 

 

Fullt klar over det, men jeg mener man ikke er klar for dette, om man får hjemlengsel så fort.

 

 

Realtivt ironisk at du kritiserer meg for å stille spørsmålstegn til de som får hjemlengsel etter 1 uke og deretter kommer med akkurat samme utsagn selv?

 

Skjerpings.

Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...