Joaquin7 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har alle dere andre som skal til USA i år allerede dratt? Sitter fremdeles her i Norge uten å vite noe som helst. De i Speak sa i dag at det antakelig kom til å ta to-tre dager til før jeg fikk vite noe. Jeg blir sprø av all denne ventingen og uvissheten. Jeg sitter også å venter på å få familie - vet ikke noe som helst. Denne ventingen er uutholdelig. Ringte Speak i dag, og de sa at de sliter med å få godkjent skoleplass til alle, og at de begynte å tenke "outside the box" --> privatskoler. Alt dette begynner å tære på tålmodigheten! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 GRATTIS!!! med familie... Håper det ordner seg for deg også Joaquin7... Jeg har fått sjemaene mine fra Speak og skal på intervju neste uke... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 UNB? Har noen venner som skal begynne der i år. Ja UNB. Computer Science og Engineering fakultetet. Begynner på torsdag. Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mottok nettopp skjemaa fra AFS ^^ Nå er det bare en fem-ti måneder til jeg får familie ^^' Kan bli uutholdelig Lenke til kommentar
sforum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ble så ubeskrivelig glad nå Muncie, IN (Indiana) Ser ut som en grei forstad/by ved Indianapolis, ikke sååå langt fra Chicago , drar på lørdag eller søndag Rundt 60-100000 innbyggere der (It is the principal city of the Muncie, Indiana Metropolitan Statistical Area, which has a population of 118,769. The population within city limits, as of a 2006 Census estimate, was 65,287.) Grattis Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Gratulerer.. Greit storrelse paa byen da. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 UNB? Har noen venner som skal begynne der i år. Ja UNB. Computer Science og Engineering fakultetet. Begynner på torsdag. Hvordan er det der? UNB regnes vel ikke som en Ivy League School, men forsatt blant de beste skolene i Canada. Hun jeg kjenner best som begynner i år har ett snitt på 93. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som vet noe om Indiana eller? Erfaringer? Hvordan er klimaet om vinteren? Er så vanskelig å finne informasjon om Indiana, er liksom den staten jeg aldri hadde noen gang tenkt på at jeg kunne komme i en gang Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Wow, det er vanskelig aa finne info om en stat i USA ja.. 0,1 sekunds soking i Google; http://en.wikipedia.org/wiki/Indiana#Climate Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Wow, det er vanskelig aa finne info om en stat i USA ja.. 0,1 sekunds soking i Google; http://en.wikipedia.org/wiki/Indiana#Climate Ohhh:P fant bare masse om byens historie jeg:) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Da må du lære deg å google gutt! Endelig hjemme fra skolen. Etter en periode med "kaldt" vær, så er det igjennom opp mot 40 grader her. Farlig varmt! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 indiana er varmt om sommeren og kaldt om vinteren: ) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Tuller du? Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Grunnen til jeg lurte egentlig var fordi det er jo på samme breddegrader som veldig mange varme land og f.eks varme steder i Cali, vet jo at det er andre ting som spiller inn men hadde håpet på å slippe kalde vintere.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Om du ser på et kart over USA, så ser du fort at Indiana ligger i Midtvesten, og det sier seg selv at de har et ganske normalt vinterklima. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 California er faktisk nokså kaldt, iallefall langs kysten hvor mesteparten av bebyggelsen er, blir varmere når du nærmer deg LA, men San Francisco er jo kaldere enn Norge om sommeren.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 UNB? Har noen venner som skal begynne der i år. Ja UNB. Computer Science og Engineering fakultetet. Begynner på torsdag. Hvordan er det der? UNB regnes vel ikke som en Ivy League School, men forsatt blant de beste skolene i Canada. Hun jeg kjenner best som begynner i år har ett snitt på 93. Vi har ikke begynt enda, men jeg kan skrive mer om skolen over helgen. Inntrykket jeg har fått etter å ha syklet litt rundt på campus og med all hjelpen jeg har fått til forskjellig er bra. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Drar 07:50 fra Gardemoen, noen som skal dra da og? Mer spesifisert reiserute på bloggen.. Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) sd Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
sforum Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Første dag på skolen i dag/går. Ikke blitt kjent med noen ennå. Når man har ett par minutter mellom timene og på den timen må løpe fra en bygning over til en annen, via noen stier ute som ligner mest på en labyrint. Samt at man ikke får snakke i timene. Da er det ikke lett å bli kjent med folk. i Hvertfall når man ikke rakk registreringen til sport og klubbene ikke har starta ennå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå