marssvin Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvilke fremmedspråk har man normalt mulighet til å ta i USA?Går almennfag og skal ta tysk 1(selv om jeg misliker språket, det var det eneste man kunne velge) og jeg mener å tro det er avsluttende pga utveksling, derfor hadde f.eks spansk vært ett spennende fag. Eller er det kanskje ikke normalt med fremmedspråk? På min skolen jeg skal gå på her (starter i morra) har den bare Spansk blant utenlanske språk. Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg hadde bare sånn enkel (1T sikkert) i VG1 i Norge, så velger å heller sammenligne med u.skolen. Algebra 1 er på 10. klasse nivå ca. Men når jeg må begynne å finne ut hva de engelske matteordene er på norsk, så er ikke ting enkelt lengre. Alt er fortsatt gresk for meg. 1T er noe av det samme som precal.. algebra en er vel litt mer, åttendeklasse:P i algebra to gikk vi iallefall gjennom ting jeg gikk igjenom i niende og tiende på min u.skole Så Precalc kan være noe lignende T og Algebra noe som P? Jeg skal ihverfall ha Trigonometry, tror det er den vankligste matta. Tror det er noe som ligner på R1. Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) sd Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det hadde jeg også tatt;) Er noe av det beste man kan lære seg det, språk fra alle verdenshjørner. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Min skole har spansk, tysk og fransk. Selv tar jeg spansk og merker at det faktisk er lettere å lære det her! Jeg hadde 1P i Norge og har Algebra2 her. Er ganske vanskelig, men jeg klarer det med litt hjelp. Lenke til kommentar
tameg Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nå har jeg nettopp sendt inn del2 av søknaden min til afs:) blir spennende med intervju! Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 skolen min tilbyr spansk og latinsk. Det var noe mer og men husker ikke. Tror det kan ha vært fransk og tysk. Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Første dag på skolen i morra, gruer meg Vet ikke engang hvilke fag jeg skal ha, det ble veldig "Random" når jeg valgte. Endret 20. august 2008 av marssvin Lenke til kommentar
sforum Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Endelig fått vertsfamilie! Medford, Oregon! Drar på tirsdag! Lenke til kommentar
somebody Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Noen som har noen innspill om Rotary Youth Exchange? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Endelig fått vertsfamilie! Medford, Oregon! Drar på tirsdag! Lykke til Shaaland:) Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) s Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) s Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
sforum Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Endelig fått vertsfamilie! Medford, Oregon! Drar på tirsdag! Lykke til Shaaland:) Takker ;D Endelig fått vertsfamilie! Medford, Oregon! Drar på tirsdag! Ey.. Kult! Like langt unna byen min som San Francisco.. Jeg som la inn kommentar i bloggen din forresten;) Nice! kanskje nærmeste nordmann du da? hehe Merka det:) Driver å ser på din også.. hehe Endret 20. august 2008 av shaaland Lenke til kommentar
Gryly Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Heisann^^, jeg skal dra til Usa neste år^^, Lurte på om det var noen som hadde noen tips. Gjerne om ting som skal skje før man drar også. Har bestemt meg for å dra med Explorius, er det noen som har hørt noe om dem? Lenke til kommentar
MagnusPG Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Noen som vet hvorfor speak er rundt 20 000 dyrere enn explorius? Magnus Lenke til kommentar
tameg Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 jeg vurderer å dra til new zealand nå i februar isteden for til usa.. hva synst dere om det? = ) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Sikkert veldig spennende Det spørs vel helt hva du er ute etter. Vil du se masse eksotisk natur og slike ting har du nok større sjanse for å oppleve det i New Zealand, men den finnes også i USA, bare på andre måter. Er du ute etter shopping og å oppleve amerikansk kultur er nok USA veien å gå. Men shopping og slikt er jo også selvfølgelig tilgjengelig i NZ Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Da vil du ikke få det godkjent som et år i Norge, og du vil måtte gå ett (om ikke to) år ekstra på skolen. Husk på at du begynner på skolen om vinteren, og derfor slutter på skolen om vinteren(om ikke jeg tar helt feil). Men det virker mata, på en helt annen måte enn USA. Endret 20. august 2008 av Karlson Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) sd Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå