Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke veldig god i engelsk, fikk fire. Men håper detskal gå greit.

Fikk familie på lørdag, og skolen starter den 20.August, men allikavel får jeg ikke være med på New York camp. Fikk familie en dag for sent. :(

Er det flere New York camper i løpet av skoleåret?

 

Jeg lover, hvis engelsken går greit for marssvin, går det greit for alle :D hehe

 

Det var synd du ikke fikk NY-turen, men Explore-America har tur dit på nyttårsaften. Spørs om familien vil det da.. Skal du til Hawaii da?

 

 

Jeg skal i alle fall til Hawaii :p

 

(Ps. Noen flere som vil bli med på kartet? :Dhttp://maps.google.com/maps/ms?hl=no&i....203125&z=3 )

Endret av USA-Hauge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Ps. Noen flere som vil bli med på kartet? :Dhttp://maps.google.com/maps/ms?hl=no&i....203125&z=3 )

 

 

kan sikkert adde Christoffer Pedersen i Fort Worth, Texas.

 

om det med engelsk: tar ikke meg som eksempel, jeg var nokså flink på skolen, hadde 6 muntlig og EF graderte meg med en 9/10 på intervjuet - men, jeg så flere som var gradert med 2 og noen 1 av 10 - altså av EF. Og på EF's language camp var det noen som så vidt kunne engelsk også. De er vel de som blir gradert 1 eller 2 ; )

 

- Det var forresten noe jeg ikke visste før jeg kom til vertsfamilien, altså om graderingen vi fikk av EF :] Jeg fikk høre av vertsmor at jeg hadde fått 9/10 og så skulle de velge en utvekslingstudent til som de skulle være velkomstfamilie til, da fikk jeg se en liste av folk som manglet familie og da sto også graderingen deres der blant annet med generell info som interesser o.l :] Og det var mange som var ikke var så flinke i engelsk der.

 

Også har noen som hadde litt lave karakterer i engelsk sagt at engelsken kom ganske fort mens de var der. : )

Lenke til kommentar
Jeg er ikke veldig god i engelsk, fikk fire. Men håper detskal gå greit.

Fikk familie på lørdag, og skolen starter den 20.August, men allikavel får jeg ikke være med på New York camp. Fikk familie en dag for sent. :(

Er det flere New York camper i løpet av skoleåret?

 

Jeg lover, hvis engelsken går greit for marssvin, går det greit for alle :D hehe

 

Det var synd du ikke fikk NY-turen, men Explore-America har tur dit på nyttårsaften. Spørs om familien vil det da.. Skal du til Hawaii da?

 

 

Jeg skal i alle fall til Hawaii :p

 

(Ps. Noen flere som vil bli med på kartet? :Dhttp://maps.google.com/maps/ms?hl=no&i....203125&z=3 )

Jeg fikk heller ikke dra på kurset i New York. Men satser på å reise med explore-america til ett eller annet sted i løpet av året.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke veldig god i engelsk, fikk fire. Men håper detskal gå greit.

Fikk familie på lørdag, og skolen starter den 20.August, men allikavel får jeg ikke være med på New York camp. Fikk familie en dag for sent. :(

Er det flere New York camper i løpet av skoleåret?

 

Jeg lover, hvis engelsken går greit for marssvin, går det greit for alle :D hehe (intern)

 

Det var synd du ikke fikk NY-turen, men Explore-America har tur dit på nyttårsaften. Spørs om familien vil det da.. Skal du til Hawaii da?

 

Hawaii er jo fullt jo, i følge den linken.. Når jeg var på Aspect sa de at man kunne få dra til Hawaii blablabla, men ikke noe påmelding eller noe, trodde det kom etterhvert jeg men.. Er det ingen mulighet å få bli med nå?

 

Liten aktivitet her for tiden.. Noen som fortsatt venter på familie?

 

Jeg venter fortsatt.. og hadde 5 og 6 på ungdomsskolen/videregående i engelsk

Endret av FredrikUSA91
Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt noe om påmelding til disse turene, bortsett fra forbredelses kurs.

Men er det mulig å ta med seg en hardisk med musikk og film som er nedlastet, eller vil de sjekke dette på flyplassen? Hørt at de er veldig strenge på piratkopiering i USA.

Det lurer jeg også på...

Noen som har tatt med harddisk?

Lenke til kommentar
Da fikk jeg billettene idag, og flytet tar av 9:40 på Onsdag. Er det vanlig at man reiser i kull og splittes på slutten? Reiser forresten med EF.

Jeg reiste i kull. Vi var tre som reiste sammen fra Oslo til Toronto, der ble vi splittet opp. Men vi møtte mange andre EF studenter i London. Majoriteten av disse var tyske, virker som det er veldig mange tyskere som tar et utvekslingsår.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt noe om påmelding til disse turene, bortsett fra forbredelses kurs.

Men er det mulig å ta med seg en hardisk med musikk og film som er nedlastet, eller vil de sjekke dette på flyplassen? Hørt at de er veldig strenge på piratkopiering i USA.

Det lurer jeg også på...

Noen som har tatt med harddisk?

Jeg tar hvertfall med en harddisk. Legger den i kofferten.

Lenke til kommentar
Påmelding gjør man selv, det har ingenting med organisasjonene å gjøre. Man må også søke om å få fri fra skolen, noe jeg gjorde.

 

til hvem på skolen er det man søker om fri egentlig ? :)

 

Edit: du/noen som vet når påmeldingene startet sist ?

Endret av chriis91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...