Mr Walrus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 JaJa, da er det min tur til å reise. England her kommer jeg. Det merkeligste er at jeg ikke er nervøs engang, men det jeg er mest engestelig for er å ta farvel med familien i morgen på flyplassen. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jaja, Da var intervjuet med Explorius overstått.. Gikk strålende det... Da blir jeg kontaktet av de i løpet av neste uke, når jeg har fått sendt inn noe papirer, for å vite om jeg er med på pogrammet eller ikke... Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da ringte EF meg akkurat nå, og jeg fikk familie:D. Skolen starter 14 august, så jeg drar nå til onsdag tenkte de. Kom til Utah og skal gå på Cedar High School. Fikk forresten er vertssøster på 17 år ^_^ Bang her Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 ...Then bang her mother, and her friends.. And dang, suddenly you're going to jail Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) EDIT: Slett Endret 9. august 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fikk vite om familien min for 15 min siden. Skal bo i nærheten av Boise, Idaho. Har hele 18 km til skolen da. Har ikke hørt noe fra Aspect ennå. Vet bare at jeg har en eldre bror, han jeg fikk mail av. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Er den engelske betegnelsen av Kunst og Håndverk "Arts and crafts"? Og til KRL? Og til Mat og Helse? Norsk Hovedmål? Norsk Sidemål? Endret 9. august 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
Cachica Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jada, nå har jeg laga oreo brownies og om noen timer kommer familie på besøk. Avskjedsparty er fun. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er den engelske betegnelsen av Kunst og Håndverk "Arts and crafts"?Og til KRL? Og til Mat og Helse? Norsk Hovedmål? Norsk Sidemål? Knust og hærverk er arts and crafts ja tror jeg, men hvis du snakker om å oversette vitnemålet ditt kan skolen din gjøre dette for deg, da får du alt med stempel, mye lettere. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tror jeg bare sender skjemaet til gamlelæreren min(hun skal skrive på det uansett)så kan hun fullføre det. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er den engelske betegnelsen av Kunst og Håndverk "Arts and crafts"?Og til KRL? Og til Mat og Helse? Norsk Hovedmål? Norsk Sidemål? KRL= religion mat og helse må bli uhm food tech and health, eller noe ang. norsk er det vel litt hipp som happ:P Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hva er mat og helse? Heimkunnskap? Husker ikke hva jeg skrev for heimkunnskap... men norskfaga ble "Norwegian (Nynorsk)" og "Norwegian (Bokmål)" Lenke til kommentar
sforum Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Mat & Helse = Heimkunnskap i kunnskapsløftet reformen. Jeg skrev bare "cooking" tror jeg.. Og så skrev jeg nynorsk og bokmål under "native language" som x/x, altså begge karakterene i samme felt. Muntlig skrev jeg "(oral) norwegian" på. Endret 9. august 2008 av shaaland Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nøyaktig oversetting er ikke så viktig, så lenge det blir forstått hva faget inneholder. Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Liten aktivitet her for tiden.. Noen som fortsatt venter på familie? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Liten aktivitet her for tiden.. Noen som fortsatt venter på familie? Venter som bare det begynner å lure på om jeg gjorde en feil da jeg takket nei til skolen her hjemme... Men jeg er jo garantert plass til USA.. Så synes de må komme med noe snart Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det er noe jeg lurer på om dette med å gå et år på skole i USA; Må man være veldig god i å snakke engelsk, eller funker det hvis man er sånn passe? Lærer man, og blir bedre fort liksom? Svar fra noen som allerede har vært der ville vært fint, og hvis dere tar med for eksempel hvilken karakter dere fikk i engelsk muntlig før dere dro hadde det vært enda bedre! Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg er ikke veldig god i engelsk, fikk fire. Men håper detskal gå greit. Fikk familie på lørdag, og skolen starter den 20.August, men allikavel får jeg ikke være med på New York camp. Fikk familie en dag for sent. Er det flere New York camper i løpet av skoleåret? Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) sd Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå