Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Chris, Var det arlington?

Da er det vel stort sett sammenhengende by i et ommråde like storet som Akershus fylke: ))

med rundt 7 millioner mennesker. det er sinnsykt

 

Fort Worth :] Arlington var der den første skolen min var. Men fort worth og arlington er jo sammenhengende om jeg ikke tar feil så er en del av de 7 mill ja :] Altså Arlington / Fort Worth går vel for det samme :]

 

Også til det om å komme fort inn i vennekretsen:

Jeg startet football practice på mandag. Har 5 timer trening hver dag helt til skolestart, utenom i helgene. Har så smått begynt å komme inn i vennekretsen på en måte. Første dagen var de ikke helt så åpne, andre dagen ble de litt mer, og i dag tok det nesten av :) Har vært 2-3 stykker som jeg har pratet mye med og gått mye sammen med under treningene også da. Trenerne fikk vite at jeg spilte soccer i Norge, så de ville prøve meg som kicker. Det gikk utrolig bra til min overaskelse, altså mye bedre enn jeg trodde. Og i dag måtte jeg prøve å punte for første gang under waterbreak, mens hele laget sto å så på. Det var litt ekkelt de første 2 skuddene men så kom en av spillerne opp og viste meg teknikken bedre også prøvde jeg igjen og så hører jeg hele laget hyle og rope "OOOH MAN, NORWAY!!!!!" heha. og det varte liksom en god stund før de gav seg med å være overrasket, så hører jeg en si "oh noo, I missed it" - Det var etter det flere kom bort og snakket osv :]] Så det var hyggelig :) - Men det var mange som var blitt litt mer åpne før det der og da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har alle dere fått familie? Begynner å bli lei av å vente nå, vet ikke engang hvor i USA jeg kan havne... Begynner vell å haste litt nå? Er jo flere som allerede har dratt.

Fikk familie i dag ja ;) Er superfornøyd!! Drar neste lørdag ;)

 

Hvem drar du med og hvor kom du? ;) Heldige deg

Hehe, glemte av noen viktige deler :D

 

Reiser med Speak og drar til Lincoln, California ;)

Lenke til kommentar
Chris, Var det arlington?

Da er det vel stort sett sammenhengende by i et ommråde like storet som Akershus fylke: ))

med rundt 7 millioner mennesker. det er sinnsykt

 

Fort Worth :] Arlington var der den første skolen min var. Men fort worth og arlington er jo sammenhengende om jeg ikke tar feil så er en del av de 7 mill ja :] Altså Arlington / Fort Worth går vel for det samme :]

 

Yess;D

 

Altså DFW strekker seg fra Dallas, ft. worth opp til denton osv, erlatterlig stort!

 

 

Yess;D

 

Altså DFW strekker seg fra Dallas, ft. worth opp til denton osv, erlatterlig stort!

 

Har alle dere fått familie? Begynner å bli lei av å vente nå, vet ikke engang hvor i USA jeg kan havne... Begynner vell å haste litt nå? Er jo flere som allerede har dratt.

 

Jeg fikk familie 18. august, jonas enda sernere^^

Endret av Iverfar
Lenke til kommentar
Hvordan er nivået på fotball(soccer) rundt omkring på skolene i USA?

Og får man selv velge mellom soccer, football, basketball osv?

 

Varierer som sagt veldig, men det er enkelte stater som er bedre enn andre.

Jeg spillt på skolelag med en som har trent en del med engelske Fulham.

Kan si det slik at det er et par på laget mitt i Norge som ikke hadde kommet inn på skolelaget mitt i USA.

 

har ikke fått familie:(

 

 

Slapp av, jeg fikk ikke familie før 1 September.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...