Alecs Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det kan jo bli morsomt for de som ender opp i Tornado Alley, til våren! Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) sd Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
smismas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 offf.. Misunner alle dere som har dratt eller skal dra de nærmeste dagene!! Flyet mitt går ikke før den 27. Jeg har lyst å dra NÅ! Lover deg, den siste tiden går fort! Gjør det beste utav dagene dine! Igår var jeg på den største butikken ever, de hadde en 30 meter lang kolonne bare med chips liksom, syke greier:D Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fredrik: Jeg hadde brukt for dressen min flere ganger. Bryllup, basketball kamper og Prom var de gangene jeg brukte dressen.. Ja, men jeg snakker om at det er jo bare å kjøpe der borte, du trenger vel ikke dressen de to første ukene?` Trenger den nok ikke de to første ukene. Mens så er det ikke nødvendig å kjøpe en dress der borte bare fordi det er så billig. Har du en god dress allerede ville jeg ikke kjøpt en der borte, men heller tatt med din fra Norge. Jeg brukte lett opp stipendet mitt, og jeg hadde store plassproblemer når jeg skulle hjem. Og jeg sendte mye hjem med foreldrene mine, heldigvis kommer vertsmor om en ukes tid å tar med seg det siste jeg ikke fikk plass til. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvilken organisasjon reiste du med, master air? Vurderer kanskje å ta mitt utvekslingsår i Canada, men da jeg så at AFS bare sendte studenter til småbyer og på landet ble jeg litt tvilsom. Er det flere enn dem som sender utvekslingsstudenter til Canada? Lenke til kommentar
PHS2016 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Flott folkens! får stadig flere punkt på kartet mitt og er nå oppe i over 60. Si ifra om du ikke står der eller du vet om noen som skal. Keep up the good work! link: http://maps.google.no/maps/ms?hl=no&ie....101563&z=4 Lenke til kommentar
Aquila_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvilken organisasjon reiste du med, master air? Vurderer kanskje å ta mitt utvekslingsår i Canada, men da jeg så at AFS bare sendte studenter til småbyer og på landet ble jeg litt tvilsom. Er det flere enn dem som sender utvekslingsstudenter til Canada? Ingen organisasjoner sender studenter til storbyer:) Jeg vet at Aspect og EF sender til Canada. Jeg vet at mange har gode erfaringer med EF, selv om jeg heller ville anbefalt Aspect. Kom til intervju hos begge og avgjør selv;) Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 halvbull. Forsteder er det samme som storbyer nesten... Er like mye trafikk og what not som i selve "byen" Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Forsteder er det samme som storbyer nesten...Er like mye trafikk og what not som i selve "byen" Trafikk som i at de går en motorvei ja... Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvilken organisasjon reiste du med, master air? Vurderer kanskje å ta mitt utvekslingsår i Canada, men da jeg så at AFS bare sendte studenter til småbyer og på landet ble jeg litt tvilsom. Er det flere enn dem som sender utvekslingsstudenter til Canada? Jeg reiste med EF. Men jeg kjente familien jeg bodde hos fra før av, derfor endte jeg opp i en "storby." Var en australsk jente som ble plasert i Kanata, som er en av forstedene til Ottawa, men som mange regner med som en del av Ottawa. Men utenom om oss to var det ingen andre som ikke bodde rundt Cornwall som er et lite sted. Men det er på grunn av at coordinatoren bodde der, og derfor kjente flest familier som var villige til å ta inn studenter i det området. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ok, takk Bare så det er sagt, jeg vil ikke ha en garanti på å komme til en storby, jeg vet at det er urealistisk. Men det er jo litt kjipt å ikke ha mulighet til å komme til en by av litt størrelse, eller kanskje en forstad. Frister ikke å bo i en liten bygd med 300 innbyggere elns Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 En av de jeg reiste sammen med til Toronto, hun skulle ut vest og til en bygd med noen hundre innbyggere eller noe sånt. Vertsmoren min lo godt når jeg fortalte henne det. Anyways, vis du har noen spørsmål om livet i Canada er det bare å komme med spørsmål. Jeg kommer nok til å være aktiv i denne tråden en liten stund til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ser ut som de fleste her har havnet i småbyer eller små samfunn..so don't hold your breath. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) -dobbelpost- Endret 3. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 De fleste har vel havnet i forstader/småbyer. Jeg tenkte mer på veldig små bygder som ligger avsidesliggende til, eller gårder som ligger flere mil fra nærmeste nabo. Det å vite at man nærmest garantert kommer til et slikt sted hvis man søker er litt turnoff, hvis du skjønner @ master air: Hvordan er prisene i Canada? Er ting like billig som i Uniten? Lenke til kommentar
siri91 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis man går tredje året allmenn i USA, får du ikke da godkjent året når du kommer tilbake til Norge? Betyr det at man blir nødt til å ta opp tredje året i Norge etter året i utlandet? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis man går tredje året allmenn i USA, får du ikke da godkjent året når du kommer tilbake til Norge? Betyr det at man blir nødt til å ta opp tredje året i Norge etter året i utlandet? Stemmer det. Lenke til kommentar
siri91 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen spesiell grunn til hvorfor det er sånn? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Norges og Lånekassens lover I guess. Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 De fleste har vel havnet i forstader/småbyer. Jeg tenkte mer på veldig små bygder som ligger avsidesliggende til, eller gårder som ligger flere mil fra nærmeste nabo. Det å vite at man nærmest garantert kommer til et slikt sted hvis man søker er litt turnoff, hvis du skjønner @ master air: Hvordan er prisene i Canada? Er ting like billig som i Uniten? Dyrere enn i USA, men generelt sett en god del billigere enn i Norge. Noen spesiell grunn til hvorfor det er sånn? Grade 12 er siste året i USA, Grade 13 måtte de ha hatt skulle det tilsvart 3. klasse i Norge. De har altså ett år mindre skolegang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå