Iverfar Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Han måtte nok ikke det.Ironi heter det på Norsk Sarcasm på engelsk Sarksame or ironi er to litt forskjellige ting. Ironi er Irony på engelsk. wroong Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Iver, unødvendig å svare etter en lengre diskusjon på MSN. Vel, har hørt flere lærere bruke irony om småspøker og det samme med venner. Lar den ligge siden du har lært annet i TX. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 måtte han virkelig gå 25 KILOMETER??? hadde jeg fått beskjed om å gå så langt hadde jeg driti i det å bare tatt flyet hjem igjen Selvfølgelig gikk jeg ikke 25 km.. Men ja, det var et godt stykke fra gaten til passkontrollen. Jeg hadde ingen problemer da jeg var der, det går tog mellom de ulike terminalene så hvorfor ikke bruke den? Hadde det gått tog direkte fra gaten, så kanskje.. Togene møter man ikke før man har levert inn sin hentede bagasje.. Forstå det den som vil. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 bah, siste dag på EF campen i morra, tar visst nok direkte fly fra boston til dallas kl 730 elns lørdags morgenen. :/ så dette blir siste natta med søvn visst nok. damn og 6 timer til frokost. snakkes :]]]]] Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Iver, unødvendig å svare etter en lengre diskusjon på MSN. Vel, har hørt flere lærere bruke irony om småspøker og det samme med venner. Lar den ligge siden du har lært annet i TX. Kjempeunødvendig indeed. Irony = Skjebenens Ironi Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 begynte jeg å lure, men tviler ikke på at det finnes mange store flyplasserhar selv vært på flyplasser i både Amesterdam og Barcelona, var jaggu store nok for min del er oftest godt skilta til de forskjellige gatene osv. da Husker veldig godt flyplassen i Chiacgo, verdens største! Gikk forbi mange skilt hvor det sto "Gate X - 30 min." :!: Dere som kom inn i USA i år, og skal dra/har dratt - hvor mange av dere brukte AFS? Når søkte dere i så fall? Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) s Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det enkleste er å kjøpe en ''Pay as you go'' phone. Dette er billige mobiler som bruker kontantkort, enkelt å fylle på og du slipper et lengre abonomment. De fleste nyere mobiler må man signere opp for 2 års abonomment, noe som blir litt mye. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Mens du nevner iphone, jeg har en iphone fra USA som er hacket så jeg har norsk abb på den nå, kan jeg si opp det og få noe lignende kontant kort der borte? Eller er det mulighet å kjøpe en ny der borte med kontant kort? Endret 1. august 2008 av FredrikUSA91 Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fikk endelig kjøpt gave til "vertsfamilien".. Litt dårlig fantasi, men kjøpte en bok kalt "Beautiful Norway" Det får holde Lenke til kommentar
PHS2016 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har laget et kart der jeg har skrevet inn hvor folk skal bo:) Lettere å se om der bor noen andre i nærheten av der DU skal bo. Bare send en mail om du vil ha ditt sted på kartet. Her er linken: http://maps.google.no/maps/ms?hl=no&ie....101563&z=4 Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, viss du setter opp england også så kan du ta meg med Lenke til kommentar
PHS2016 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, viss du setter opp england også så kan du ta meg med Hvor i England skal du? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Har også laget et sånn kart for en stund siden: http://maps.google.no/maps/ms?hl=no&ie...e83ba2f3de44fd8 Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, viss du setter opp england også så kan du ta meg med Hvor i England skal du? Litt øst for middlesbrough i en by kalt Guisborough Lenke til kommentar
PHS2016 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har også laget et sånn kart for en stund siden:http://maps.google.no/maps/ms?hl=no&ie...e83ba2f3de44fd8 Jeg tok å slo i sammen kartene våre å laget et med alle på Ble ganske mange det;) Anyway her er linken: http://maps.google.com/maps/ms?hl=no&i....601563&z=4 som sagt, si ifra om du vet om flere! Lenke til kommentar
smismas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg hakke kjøpt telefon enda jeg! Blir sikkert en fortreffelig telefonregning som kommer i posten back home om noen dager. For vi har fått beskjed om at vi absolutt ikke skal kjøpe telefon her på campen (boston) og ta den med dit vi skal, om vi skal et annet sted, for det blir som å kjøpe telefon m/abb i sverige og bruke den i norge, hmm... Har vært og kikket da, er jo bare dritttelefoner som ikke har abb jo? Eller er det noen som kan anbefale noe(n)? Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 noken av dokke som har vært eller er utvekslingsstudenta som var heilt 100% sikker på at dokke ville fare?? Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) s Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå