Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
måtte han virkelig gå 25 KILOMETER??? hadde jeg fått beskjed om å gå så langt hadde jeg driti i det å bare tatt flyet hjem igjen

 

Selvfølgelig gikk jeg ikke 25 km.. Men ja, det var et godt stykke fra gaten til passkontrollen.

 

Jeg hadde ingen problemer da jeg var der, det går tog mellom de ulike terminalene så hvorfor ikke bruke den?

 

Hadde det gått tog direkte fra gaten, så kanskje.. Togene møter man ikke før man har levert inn sin hentede bagasje.. Forstå det den som vil.

Lenke til kommentar
begynte jeg å lure, men tviler ikke på at det finnes mange store flyplasser

har selv vært på flyplasser i både Amesterdam og Barcelona, var jaggu store nok for min del

er oftest godt skilta til de forskjellige gatene osv. da

Husker veldig godt flyplassen i Chiacgo, verdens største! :p Gikk forbi mange skilt hvor det sto "Gate X - 30 min." :!:

 

Dere som kom inn i USA i år, og skal dra/har dratt - hvor mange av dere brukte AFS? Når søkte dere i så fall?

Lenke til kommentar

Jeg hakke kjøpt telefon enda jeg!

Blir sikkert en fortreffelig telefonregning som kommer i posten back home om noen dager.

For vi har fått beskjed om at vi absolutt ikke skal kjøpe telefon her på campen (boston)

og ta den med dit vi skal, om vi skal et annet sted, for det blir som å kjøpe telefon m/abb i sverige og bruke den i norge, hmm...

 

Har vært og kikket da, er jo bare dritttelefoner som ikke har abb jo?

Eller er det noen som kan anbefale noe(n)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...