PHS2016 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Aspect's pakkeliste: 1 par sko 1 par joggesko 1 par sandaler 1-2 andre sommer/vintersko undertøy for 2 uker sokker for 2 uker treningstøy badetøy natt-tøy 1-2 jakker 3-4 bukser 3 shortser 3 gensere 1 tykk genser 2 bomullsgensere 3-4 skjorter/bluser 5 t-skjorter/topper 1-2 pene antrekk (skjørt/kjole/dress/jakke) Toalettartikler Bilder hjemmefra En gave til vertsfamilen Ordbok Håper det hjalp:) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 ... For 2 dager siden fikk jeg gladnyheten om at jeg skal til Olympia i Washington State. Noen som har vært der? Gratulerer! Det stedet så jo nokså bra ut. Ikke så langt fra Seattle heller. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Umm hvordan er det med å få kjøpt voks der nede? Mange som sier de så vidt har noe der, noen erfaringer? Og ja, kunne gjerne tatt imot en god pakkeliste hvis noen hadde Tok med meg 4 bokser med renati, voks blir mindre brukt i USA. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Pakkeliste er ubrukelig når man ikke vet hvor man skal enda da: ) Jeg brukte f. eks aldri verken høst- eller vinterjakke i USA, sjelden bukser og gensere liksom.. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Aspect's pakkeliste: 1 par sko 1 par joggesko 1 par sandaler 1-2 andre sommer/vintersko undertøy for 2 uker sokker for 2 uker treningstøy badetøy natt-tøy 1-2 jakker 3-4 bukser 3 shortser 3 gensere 1 tykk genser 2 bomullsgensere 3-4 skjorter/bluser 5 t-skjorter/topper 1-2 pene antrekk (skjørt/kjole/dress/jakke) Toalettartikler Bilder hjemmefra En gave til vertsfamilen Ordbok Håper det hjalp:) Jeg har ikke fått denne listen av Asp'ern :S Takk for listen, men er noe jeg ikke skjønner der.. Eh, bomullsgensere? hva faen natt tøy, og 5-6 par sko.. tipper jeg bare tar med halvparten av det, men trenger man virkelig å ta med pent antrekk osv, hva med dere som har vært der? hvor mye av det tok dere med? Sikter meg inn på 20 bokser renati iverfar Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Ville bare fortelle at jeg er fremme hos Vertsfamilien.. Litt kaos på flyplassen, men det ordnet seg etterhvert.. Følg med i bloggen i morgen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Fredrik: Jeg hadde brukt for dressen min flere ganger. Bryllup, basketball kamper og Prom var de gangene jeg brukte dressen.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kanskje ikke _helt- riktig i forhold til tema, men jeg reiser til Kanada som utvekslingsstudent om 3 uker. Skal studere computer science. Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Fredrik: Jeg hadde brukt for dressen min flere ganger. Bryllup, basketball kamper og Prom var de gangene jeg brukte dressen.. Ja, men jeg snakker om at det er jo bare å kjøpe der borte, du trenger vel ikke dressen de to første ukene?` Lenke til kommentar
PHS2016 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som har pensumlisten for 2.klasse? Må vel kjøpe noen bøker å begynne å lese siden jeg forsvinner til usa et år:P Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) s Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ville bare fortelle at jeg er fremme hos Vertsfamilien.. Litt kaos på flyplassen, men det ordnet seg etterhvert.. Følg med i bloggen i morgen. Så spennende, sitter å leser på bloggen din nå. Lykke til! Det var et sant herk å komme seg inn - ja. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som har pensumlisten for 2.klasse? Må vel kjøpe noen bøker å begynne å lese siden jeg forsvinner til usa et år:P Send mail til den norske rådgiveren din;) Til alle: Hvordan velger jeg hvilke fag som jeg skal ta i USA? Får jeg "restene" eller burde jeg sende en mail til the counselor og velge? Jeg tror det siste er best, men hvordan gjorde dere andre det? Du setter deg ned med rådgiver på skolen din i USA og velger og vraker: ) Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) MartinF: "Inne på Atlanta Intl. går jeg cirka 25 km for å komme frem til pass- og visumkontrollen." Henta fra bloggen damn, stor flyplass :!: Endret 1. august 2008 av Kenny McCormick Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 måtte han virkelig gå 25 KILOMETER??? hadde jeg fått beskjed om å gå så langt hadde jeg driti i det å bare tatt flyet hjem igjen Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Han måtte nok ikke det. Ironi heter det på Norsk Sarcasm på engelsk Endret 1. august 2008 av Iverfar Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) begynte jeg å lure, men tviler ikke på at det finnes mange store flyplasser har selv vært på flyplasser i både Amesterdam og Barcelona, var jaggu store nok for min del er oftest godt skilta til de forskjellige gatene osv. da Endret 1. august 2008 av Kenny McCormick Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) MartinF: "Inne på Atlanta Intl. går jeg cirka 25 km for å komme frem til pass- og visumkontrollen." Henta fra bloggen damn, stor flyplass :!: Jeg hadde ingen problemer da jeg var der, det går tog mellom de ulike terminalene så hvorfor ikke bruke den? finnes større; ) Joda, men Atlanta er den mest travle Han måtte nok ikke det.Ironi heter det på Norsk Sarcasm på engelsk Sarksame or ironi er to litt forskjellige ting. Ironi er Irony på engelsk. Endret 1. august 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 wow, tog også i Amsterdam hadde de bare buss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå