MartinF Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Fuck Falcons, men jeg må vel få med meg en kamp eller to uansett! (På Georgia Dome altså..) Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kan ikke si nei takk til Matt Ryan! Lenke til kommentar
ananasringer Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 MEEEEN!! I'm going to Georgia! Mer info kommer i kveld etter jobb! Jeg husker jeg hadde en drøm om at jeg kom til Georgia i vinter en gang, og vi ble forfulgt av en tornado til Hawaii.. Anyway, gratulerer så mye! Lenke til kommentar
smismas Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg fikk beskjed av skolen min å vente med å søke Lånekassen til etter jeg fikk plasseringen pga bostedsadresse, men ser flere har har søkt om stipend allerede. Det kan jo hende jeg ikke får vertsfamilie før sent i sommer, så burde jeg søke allerede nå? Hva skriver jeg isåfall i adressefeltet på søknadspapirene? Hvis du ser litt lengre opp på forrige side ser du vi nettopp snakket om det, du lar det stå tomt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Takk Jeg håper virkelig de er litt mer liberale i suburbene rundt Atlanta.. Liberale steder i Georgia, la oss holde oss seriøse. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Så negative vi var i dag da.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Negativ eller realistisk? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Obama hadde vel størst flertall der?; ) Endret 26. juni 2008 av Iverfar Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Negativ. Det du sier blir som å si at alle som bor i Bærum er sosser eller har alt for mye penger. Altså ikke en realitet. De valgte jo Obama da;D Jepp, det så jeg og. Endret 26. juni 2008 av MartinF Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Negativ. Det du sier blir som å si at alle som bor i Bærum er sosser eller har alt for mye penger. Altså ikke en realitet. Det er ikke det samme, for her snakker vi om suburbs/bydeler hvor flertallet er konservative i så godt som alle bydeler. Da ser vi selvølgelig vekk fra storbyer. Lenke til kommentar
smashild Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Negativ, ja! Når en har fått seg vertsfamilie og er glad for det er det lite vits å komme med bare negative ting om den plassen han skal til. Det er jo lite gøy... Hvis du vet at f.eks ekstremt mange blir voldatt i den byen(ja, et eksempel) trenger du liksom ikke å nevne det først selv om det er sant ;p Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Før eller senere må dere tenke realistisk og ikke leve i drømmen om et perfekt USA. Det er ikke realistisk å tro at man skal komme til et liberalt sted i Georgia, slik er det bare. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det finnes absolutt verre stater enn Georgia, og ekstremt få småbyer i USA er jo liberale uansett..... Lenke til kommentar
smashild Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Før eller senere må dere tenke realistisk og ikke leve i drømmen om et perfekt USA.Det er ikke realistisk å tro at man skal komme til et liberalt sted i Georgia, slik er det bare. Det er ikke det som er poenget. Tror ganske få av oss forventer et såkalt perfekt USA, men du skjønner vel at vi ikke bare vil høre det negative(om det så er realistisk) når vi først har fått vertsfamilie. Da snakker jeg ikke bare om å tro at man skal komme til et liberalt sted i Georiga. Du som allerede har hatt et år i USA, bør jo òg forstå at dette er en "big deal" å få vertsfamilie å endelig vite hvor vi skal være for et år, og da er det lite gøy å bare høre negative ting i begynnelsen. MENER JEG Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Man må da klare å se litt rundt dette. Selvølfelig vil man få et fantstisk år i statene selvom det er konservativt og religiøst, dette kan jeg skrive under på. Men å forvente et liberalt sted borsett fra en storby i Georgia er ikke realistisk, det er det eneste jeg vil jeg frem til. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) hih, texas er vel en del av bibelbeltet også ikke sant? :] jaja jeg vet det er det - så jeg tenkte realistisk og hadde ingen annen tanke enn at jeg kom til en superreligiøs familie (ikke SÅ ille men you get it) - også viste det seg at familien jeg fikk egentlig ikke var noe særlig religiøs - til min forbauselse. De gikk visst nok ikke i kirken egentlig, men 2 måneder før jeg fikk de, hadde vertsmoren funnet en kirke hun kunne gå i, hvor de var mer liberal og prakket ikke på deg at du skal tro slik og slik osv :0 så det er egentlig bare vertsmora som drar i kirken, med sønnen også mens vertsfar er og spiller disc golf :] (sønnen har forresten ikke noe valg, han fyller 2 år i august) så med andre ord så er det ikke umulig da å komme til en ikke religiøs familie i suburbs i bibelbeltet :] men ettersom jeg har forstått det så er nok sjansene ganske minimale ja. men om selve stedet er religiøst aner jeg ikke da, men jeg er nok ganske sikker på at det er det : p Og forresten: det at en plass er så religiøs tror jeg ikke trenger å være en negativ ting da.. (Da mener jeg ikke at man skal tenke "jippii" plassen er religiøs). altså det er ikke noe som skal få en til å tenke negativt om utvekslingsåret :] Endret 27. juni 2008 av chriis91 Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Før eller senere må dere tenke realistisk og ikke leve i drømmen om et perfekt USA.Det er ikke realistisk å tro at man skal komme til et liberalt sted i Georgia, slik er det bare. Men det handle rom å få oppleve selv, og det å få lage seg et eget bilde av plassen. Du ville vel lage dine egne minner og opplevelser du også? Hvis de spør om din mening om plassen så er det jo greit nok. Ellers så ville jeg likt å sett noen tall på dine "flertallet konservative i sububrs/bydeler" Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Finnes det ikke en "Utvekslingsstudent i England"-tråd?:O Kunne jo involvert de (færre)ungdommene som skal reise til England som utv.studenter etter sommeren i denne tråden. Endret 27. juni 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Finnes det ikke en "Utvekslingsstudent i England"-tråd?:OKunne jo involvert de (færre)ungdommene som skal reise til England som utv.studenter etter sommeren i denne tråden. Helt sant. Det er jo bare snakk om USA her.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Finnes det ikke en "Utvekslingsstudent i England"-tråd?:OKunne jo involvert de (færre)ungdommene som skal reise til England som utv.studenter etter sommeren i denne tråden. Helt sant. Det er jo bare snakk om USA her.. For det meste blir det snakket om USA her ja, men både England og Spania har vært oppe til diskusjon en del ganger. Ellers så ville jeg likt å sett noen tall på dine "flertallet konservative i sububrs/bydeler" Tall har jeg ikke, men det er vel en ganske kjent sak at de flese suburbs i flertall er konservative. Kom du til en suburb der flertallet var liberale og ikke religiøse? Informasjonen har jeg også fått fra flere i USA og andre utvekslings studenter som alle har kommet på steder der flertallet er konservative. Endret 27. juni 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå