Hette Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er det noen som vet om EF-campen i Boston varer i 10 eller 14 dager? Har hørt begge deler, så jeg blir litt forvirret Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 På hjemmesiden til ef står det at den varer i to uker men, ef campen i boston? :0 har de camp der også? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er det noen som vet om EF-campen i Boston varer i 10 eller 14 dager? Har hørt begge deler, så jeg blir litt forvirret Jeg har også hørt 10. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er 14 dager... Hørt det er noe man ikke bør gå glipp av;D Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg reiser hjem paa loerdag... Har ikke lyst til aa dra. Saa faktisk en interresant artikkel, for jeg har ikke lyst til aa faa jetlag. Dagbladet.no Endret 29. mai 2008 av Del1 Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bare ta en innsovningspille rett etter du har spist middagen (regner med at du har overnight flight) saa vil du sove meste av tiden og vaakne rett foer du skal lande. Veldig effektiv maate aa slippe jetlag paa. Lenke til kommentar
smismas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 På hjemmesiden til ef står det at den varer i to uker men, ef campen i boston? :0 har de camp der også? Det er Stonehillcampen det er snakk om! Den ligger bare en halvtime utenfor Boston så folk sier gjerne at den ligger i Boston... Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm, det maa jeg proeve. Takk Tenkte ikke paa det... Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har ikke proevd det selv, men det er det faren min gjoer hver gang han reiser til steder med en tidssone som er mer enn 1-2 timer fra Norge. Vertsmoren min gjoer det ikke fordi hun er saa glad i aa se paa filmer paa flyet, men hun sier hele tiden at hun burde gjoere det. Hver gang hun og pappa jobber sammen er hun alltid utslitt naar de lander, mens han er opplagt. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvor faar man tak i dette da? Lenke til kommentar
Hette Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 På hjemmesiden til ef står det at den varer i to uker men, ef campen i boston? :0 har de camp der også? Det er Stonehillcampen det er snakk om! Den ligger bare en halvtime utenfor Boston så folk sier gjerne at den ligger i Boston... Det stemmer! Stonehill jeg snakker om Men nå er det ikke sikkert jeg skal dit allikevel :S Fristen for å melde seg på gikk ut 15. april. Grunnen til dette er for at de skal finne en skole som går fint med når campen slutter. MEN jeg har fått familie og skoleplass. Skolen begynner 13. august så dette skal gå fint med når campen slutter så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Hette Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 En ting jeg ikke skjønner er avreisedatoen min. Dette står i en mail fra EF: "Camp USA Avreise 19/20. juli Ikke camp Avreise vil variere fra slutten av juli til slutten av august Camp USA – Partnere Avreise 26/27. juli Ikke camp – Partnere Avreise vil variere fra slutten av juli til slutten av august" PARTNERE? Hva skal det bety? Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg reiser hjem paa loerdag... Har ikke lyst til aa dra. Saa faktisk en interresant artikkel, for jeg har ikke lyst til aa faa jetlag. Dagbladet.no Du kommer hjem på lørdag ja. Kjetil. Har du tenkt å dra innom bjertnes får ferien da? Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvis jeg søker nå for 09/10 året vil byrået ta den første og beste familien de finner eller venter de og ser det ann? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da forlater jeg huset og drar på ferie, så vil vel tro at mitt utvekslings år nå er over. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Seriøst? HVA FØLER DU NÅ?! Det må være en helt hinsides sinnsyk opplevelse å si adjø og farvel for godt til folk du har levd med et helt år... Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da forlater jeg huset og drar på ferie, så vil vel tro at mitt utvekslings år nå er over. Takk for alt, holdt jeg på å si. Har vært kult å følge med på hvordan dere i USA har hatt det, og nå gleder jeg meg bare til det er min tur. Lenke til kommentar
smismas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 En ting jeg ikke skjønner er avreisedatoen min. Dette står i en mail fra EF: "Camp USA Avreise 19/20. juli Ikke camp Avreise vil variere fra slutten av juli til slutten av august Camp USA – Partnere Avreise 26/27. juli Ikke camp – Partnere Avreise vil variere fra slutten av juli til slutten av august" PARTNERE? Hva skal det bety? Det har seg slik at EF i seg selv har ikke lov å gi ut så mange visum som antall studenter de sender. Derfor har de flere underorganisasjoner! Selveste EF, altså ikke partner heter EF fundation. Ellers er det PAX og SMG som er de mest "kjente" partnerene. (og det finnes 2-3 til) Så hvis du ser igjennom papirene dine, det aller første du fikk, hvor du skulle sende et eksemplar tilbake, vil det helt nederst stå om du har fått tildelt en partner, noe du har fordi du skal på Stonehill campen som har avreise 26/27 juli! Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvor faar man tak i dette da? Innsovningspille? Apoteket er det eneste stedet jeg ville kjoept det. Kan sikkert finne en drug dealer som selger noe. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvor faar man tak i dette da? Innsovningspille? Apoteket er det eneste stedet jeg ville kjoept det. Kan sikkert finne en drug dealer som selger noe. Dagens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå