SurfingElite Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Min Junior trip er i morgen! Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Noen andre som skal holde tale under Graduation? Selv saa skal jeg holde tale foran 1500-2000 mennesker xD. Tror alle skal holde en kort tale under Graduation, men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Man sier ofte et par ord ja.. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Min Senior trip er Lørdag 24, blir sikkert døvt. hvis du har den innstillingen så ja... Jeg hadde det konge på min senior trip. Hva skal dere gjøre? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fiesta Texas, kjedelig:P barnepark Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen som har reist med explorius? Tenker og vurderer om jeg skal reise med dem...! Lenke til kommentar
smismas Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen som har reist med explorius? Tenker og vurderer om jeg skal reise med dem...! Jeg har aldri hørt noen reise med dem, de er heller ikke godkjent av CSIET (The Council on Standards for International Educational Travel), noe alle de andre kjente organisasjonene er. Det kan selvfølgelig hende at det er en annen lignende organisasjon som har godkjent dem, men det er jo bare til å snakke med dem, bestille katalog osv! Dersom du får et positivt inntrykk er det jo ingenting som tilsier at du ikke skal kunne reise med de Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen som har reist med explorius? Tenker og vurderer om jeg skal reise med dem...! Jeg har aldri hørt noen reise med dem, de er heller ikke godkjent av CSIET (The Council on Standards for International Educational Travel), noe alle de andre kjente organisasjonene er. Det kan selvfølgelig hende at det er en annen lignende organisasjon som har godkjent dem, men det er jo bare til å snakke med dem, bestille katalog osv! Dersom du får et positivt inntrykk er det jo ingenting som tilsier at du ikke skal kunne reise med de Jeg har katalogen deres og i den står det at samarbeidspartnerene er CSIET godkjent Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Selvom hjemmesiden deres ikke sier noe om CSIET, så betyr ikke det at de ikke er godkjent. Jeg ville heller valgt en organisjon som flere har reist med, men explorius kan helt sikkert være veldig bra også. Lenke til kommentar
smismas Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hmm daså, men i følge csiet sine hjemmesider er de ikke godkjent for dette skoleåret... Kan hende de ikke har oppdatert da, ikke vet jeg... Bare sier det som det er jeg edit: så nå at du ulriksen skrev at samarbeidspartnerene deres er godkjent, da er det sikkert derfor jeg ikke fant selveste explorius på hjemmesidene Endret 14. mai 2008 av smismas Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det stipendet man får av lånekassen, blir deler av det omgjort til lån etter at utvekslingsåret er ferdig? Altså selv om du består eksamen? Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 du faar pengene, hvis du har noe igjen... Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 1 uke til graduation, 3 sskoledager igjen.. sick Lenke til kommentar
ananasringer Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan var så 17.mai for folka over there? Markert på noen som helst måte? Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Fest, men det var paa grunn av noen venner av meg fylte 17. Vurderte aa dra til ambasaden, men jeg dro heller paa en sykkeltur. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har fått besøk av pappa, så han tok med flagg og 17. mai sløyfe. Ellers ble det ikke noe annet enn det... Min graduation er i dag Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan var så 17.mai for folka over there? Markert på noen som helst måte? Klarer meg fint 1 år uten norsk nasjonalisme. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 I stedet var jeg på Baeballkamp I dallas hvor de hadde en halvtime med direktesendinger fra Iraq, hvor folka ba, snakket søtt om USA og hvor flinke de var til å hjelpe.. Dunno helt hvem som er mer nasjonalistisk:P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Var på baseball jeg også, Phillys!!! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Baseball er vel den kjedeligste spectatorsporten jeg kan tenke på men var opplevelsen verdt, go astros nigga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå