-meg- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som har lyst å sende meg brevet de solgte seg selv med? Altså brevet som man sender ut til vertsfamiliene, trenger idèr til å skrive.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det tror jeg ingen har lyst til å gjøre. Bare skriv om deg selv, familien din og hva du liker å gjøre. Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Liten oppdatering fra South Carolina: Bor her nå på andre året, og jobber fulltid som flyinstruktør. Tror mange har godt å komme seg vekk fra hjemmets lune rede og ut i verden litt. Blir deilig å komme hjem til høsten etter to år i utlandet 8058837[/snapback] Flyinstruktoer, sal...Har tenkt paa aa ta "lappen" her i USA. Hva koster det der nede? Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 lappen er lur og ta, den koster her jeg er 200 kr. Selve lappen koster ikke mye, kansje 20 eller no. Men Drivers Ed koster 180 cirka. Men du maa forte deg aa gjore det! Faar du maa ha forekortet i usa 6 maander for det er godkjent i norge. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Faar du maa ha forekortet i usa 6 maander for det er godkjent i norge. 8112414[/snapback] Ikke vis man blir over 18 år mens man er her. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har tenkt å søke gjennom Speak nå? Er det noen som har noen gode/dårlige erfaringer med dette byrået, og i hvor stor grad har dere bestemt stat selv? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg har tenkt å søke gjennom Speak nå? Er det noen som har noen gode/dårlige erfaringer med dette byrået, og i hvor stor grad har dere bestemt stat selv? 8114210[/snapback] Vist du vil kan du velge akkuratt hvilken stat du vil komme til, men dette koster et par tusen tror jeg. Personlig satt jeg opp en liste over sju stater jeg vil komme til, da får du garantert en av de, og det er gratis. Endret 9. mars 2007 av Goz Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fantastisk! =) Da tar jeg noen sør-stater og noen litt mer nord, enm god sprening, alle "nærme" New York City, siden søsteren min bor der, hyggelig med litt kontakt hjemmefra=) Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Da har jeg vært på intverju med både aspect og speak, og så skal jeg med skolen på fredag. Så får vi se. Aspect og Speak hadde helt like intervjuer. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Aspect og Speak hadde helt like intervjuer. 8140142[/snapback] De er to søsterselskaper som drives av samme fyr, så jeg tviler ikke. De har også samme kontorbygg. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvorfor ikke bare drive sammen? o.O; Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvorfor ikke bare drive sammen? o.O; 8142044[/snapback] Det har jeg også spurt meg selv om mange ganger. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Tenkte faktisk litt på det. Begge to reklamerer med at de sender så få studenter at de kan opprettholde god kontakt med alle, men vist det er de samme folka som driver begge organisasjonene er det kanskje ikke så få som reiser med dem likevel. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Veit det Ustedalen, hadde aspect intervjuet inne på et speak kontor så menmen... Vi får se, noen andre som reiser gjennom en av de to? Altså som skal reise neste år, eller nå til sommern. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Veit det Ustedalen, hadde aspect intervjuet inne på et speak kontor så menmen... Vi får se, noen andre som reiser gjennom en av de to? Altså som skal reise neste år, eller nå til sommern. 8148458[/snapback] Jeg har søkt, får intervju nå til mandag=) Hilsen iver (iver. med brukerproblemer =/) Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Naar jeg sa lappen mente jeg flylappen Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Flylappen? Naa i aar? Ser at du er like gammel som meg, saa jeg tror dette kan bli et problem. Vertsbroren tok nettopp flylappen (19 aar), og han betalte $5000 tror jeg. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Da er jeg akseptert av speak. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Gratulerer. Reiser du naa til hoesten? Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) grattis -meg-! Vet du hvor i statene du skal? Som student og sports pilot kan man vaere 16, som privat pilot maa du vaere 17 og komersiell pilot maa du vaere 18. EDIT: Ser du har Nikon D50 Ustedalen, hvor kjoepte du det? EDIT igjen: 5000$? er jo ikke saa altfor verst det da. Dere som er i USA, hva skal dere til spring break? Endret 14. mars 2007 av Chrst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå