SurfingElite Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 19 dager til skolen er over for min del. Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har valgt feil land aa ta utvekslingsaar. MTV var paa skolen min i dag forresten, noe med ett program kalt For Real eller noe saant.. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fy faen, var 38 varmegrader her i dag. Godt. nei Lenke til kommentar
smismas Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fy faen, var 38 varmegrader her i dag. Godt.nei Oi! Det er varmt! Idag har det vært 23 grader her i Bergen Klager ikke for å si det slik... Hvordan tanker har dere om at utvekslingsåret deres snart er ferdig da? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 PRAISE THE LOOORD eller mixed feelings, på mange måter Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Mixed feelings her ogsaa. Gleder meg veldig til aa se folk igjen, men gleder meg ikke veldig til aa si hade til alle jeg har blitt kjent med her. 36 dager igjen med skole, inkludert helger.. Endret 11. mai 2008 av master air Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen andre som skal holde tale under Graduation? Selv saa skal jeg holde tale foran 1500-2000 mennesker xD. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Wow, det tror ikke jeg hadde klart Lykke til med det. Noen spesiell grunn for at de valgte deg? Vet ikke helt hvordan det funker med taler og sånt på min skole Jeg slutter på skolen 18 mai og jeg drar hjem den 31 mai som suger - er alt for tidlig. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 høres deilig ut.. hvorfor slutter du på skolen på en søndag? Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vel jeg slutter egentlig på fredag, men graduation er på en søndag. Kaste opp firkanthattene blir nok gøy Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 ; ) deilig å komme hjem til Norge da, faren min kommer ned om to uker nå! Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jo, det er sant gleder meg til å se vennene mine og sånt. Men har ikke lyst til å reise fra kjæresten Faren min kommer på torsdag, gleder meg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Graduation er vel aldri på en skoledag Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vel, vil si det er siste skoledag... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Neh, graduation er som oftest en Lørdag eller søndag, ikke nødvendigvis siste skoledag. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har dagen etter siste skoledag Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Å ja det er sant. Underclassmen har jo en uke med skole etter oss seniors. Så ikke siste skoledag Noe morsomt hendte på lørdag for leden dag. Jeg spilte fotball(soccer) for min klubb(ikke skolelag altså) og vi spilte mot et annet lag fra et annet sted. Jeg spiller som regel ganske hardt i forhold til amerikanerne og bruker skulder-mot-skulder ganske ofte - litt for hardt noen ganger. Dette resulterer med sinte foreldre på sidelinjen, som er ganske gøy å høre på. Uansett vi vinner kampen pga meg (skryt, skryt) og etter kampen kommer en gammel dame tuslende mot meg. Hun griper meg fast i armen min og spør meg: "What's your name, son?" Og jeg svarer Kjetil, som amerikanerne ikke kan uttale. Hun ser på meg spørrende og tror jeg lyver, så Coach må komme å forklare at jeg er en utvekslingstudent fra Norge. Hun trodde vel at jeg var en collegespiller eller noe sånt. Ganske morsom opplevelse fra altfor overengasjerte foreldre på sidelinjen. Som dere neste utvekslingstudenter kommer til å oppleve - garantert! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har dagen etter siste skoledag Jepp, er nok det som er vanlig. Eller etter senior trip i noen tilfeller. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Min Senior trip er Lørdag 24, blir sikkert døvt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå