Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Har ingenting med å være ''prippen'' å gjøre, det har med å skape en god og oversiktlig tråd.

Iver har en koselig avatar!

Hvor er sammenhengen? Heller 90 innlegg fra smismas som kanskje ikke gir mening, enn 5 fra en "chat" mellom deg og Iver. La heller holde tråden på et saklig punkt. Vær så snill?

Lenke til kommentar
Rolig nå.

Er bare en anbefaling, da det er hundrevis av innlegg i denne tråden og du ikke gjør det klart hvilket innlegg du svarer på. Har ingenting med å være ''prippen'' å gjøre, det har med å skape en god og oversiktlig tråd.

Hvis du skal skape en god og oversiktlig tråd så får du kjefte på alle da, jeg vil ikke si at jeg er den som har rotet den mest til ved å begynne å snakke om rednecks.

Jeg syns du er prippen som gidder å pirke på noe så lite, og jeg er roligere enn du noen sinne vil se meg.

Take it or leave it

Lenke til kommentar

Martin, man har veldig lite å gjøre på som utvekslings student sent på kvelden, dette finner du nok rimelig fort ut når du lander i USA. Jeg og Iver er litt overtrøtt og kjeder oss litt på kvelden, beklager.

smismas: Alt jeg spurte deg om var å quote hvem du svarer, slik at folk vet hvem du snakker til. Skjønner virkelig ikke hvorfor du skal lage en stor diskusjon om dette, i steden for å bare ta det til deg.

Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar
Martin, man har veldig lite å gjøre på som utvekslings student sent på kvelden, dette finner du nok rimelig fort ut når du lander i USA. Jeg og Iver er litt overtrøtt og kjeder oss litt på kvelden, beklager.

Mulig det, men for oss her hjemme er det totalt unødvendig å lese deres usaklige diskusjon om Ivers avatar. Det finnes ting som MSN, Facebook o.l. som kan brukes. Men for all del, dere gjør som dere vil.

Lenke til kommentar

Der har du det.. Svare på spørsmål. Det er akkurat det tråden her handler om, og det vi vil ha. Hva har det med denne saken å gjøre forresten? Det vi prater om nå er all den off-topicen som kommer inn i tråden her innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...