Shocktrooper Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Get ready and put yer dancing boots on! Yeeehaw Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Siden det ikke er saa alt for mye liv i denne traaden kan jeg meddele at jeg endelig har faatt fastsatt hjemreisedato. 14. juli forlater jeg Canada, og er i Norge 11 om morgenen den 15. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Blir en kort ferie i Norge ja, men jeg har valgt aa ta 15 dager ekstra her fordi det er mye som skjer og mange folk jeg maa feste med en siste gang. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Iver har en koselig avatar! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) mhm, men er egentlig ikke Greece, er Irland Endret 6. mai 2008 av Iverfar Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Nja, det flagget der er vel Tyskland. Endret 6. mai 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nja, er vel mer det øst-kurdiske krigsflagget hvis det ikke er Irland......... kanskje Syria hvis jeg ikke husker helt riktig *hoppesangen* Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Minner litt om Norge på fargene, men en stemme i tannen min sier ØSterrike. *Knuffesangen* Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Rart med det, de siste nnyhetene sier at dette er et mikset flagg mellom Andorra og Swaziland, men vet ikke jeg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja du vet hva de sier på Raufoss.. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, Raufoss bad, norges beste innedørsbad på den riktige siden av mjøsa Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 ...Har ingenting med å være ''prippen'' å gjøre, det har med å skape en god og oversiktlig tråd. Iver har en koselig avatar! Hvor er sammenhengen? Heller 90 innlegg fra smismas som kanskje ikke gir mening, enn 5 fra en "chat" mellom deg og Iver. La heller holde tråden på et saklig punkt. Vær så snill? Lenke til kommentar
smismas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Rolig nå. Er bare en anbefaling, da det er hundrevis av innlegg i denne tråden og du ikke gjør det klart hvilket innlegg du svarer på. Har ingenting med å være ''prippen'' å gjøre, det har med å skape en god og oversiktlig tråd. Hvis du skal skape en god og oversiktlig tråd så får du kjefte på alle da, jeg vil ikke si at jeg er den som har rotet den mest til ved å begynne å snakke om rednecks. Jeg syns du er prippen som gidder å pirke på noe så lite, og jeg er roligere enn du noen sinne vil se meg. Take it or leave it Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Martin, man har veldig lite å gjøre på som utvekslings student sent på kvelden, dette finner du nok rimelig fort ut når du lander i USA. Jeg og Iver er litt overtrøtt og kjeder oss litt på kvelden, beklager. smismas: Alt jeg spurte deg om var å quote hvem du svarer, slik at folk vet hvem du snakker til. Skjønner virkelig ikke hvorfor du skal lage en stor diskusjon om dette, i steden for å bare ta det til deg. Endret 6. mai 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Martin, man har veldig lite å gjøre på som utvekslings student sent på kvelden, dette finner du nok rimelig fort ut når du lander i USA. Jeg og Iver er litt overtrøtt og kjeder oss litt på kvelden, beklager. Mulig det, men for oss her hjemme er det totalt unødvendig å lese deres usaklige diskusjon om Ivers avatar. Det finnes ting som MSN, Facebook o.l. som kan brukes. Men for all del, dere gjør som dere vil. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tja, hadde du tatt bort meg og Iver fra denne tråden hadde den nok fort fallt bort. Ta en titt tilbake å se hvor mange vi faktisk har hjulpet med spørsmål, inkludert deg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Der har du det.. Svare på spørsmål. Det er akkurat det tråden her handler om, og det vi vil ha. Hva har det med denne saken å gjøre forresten? Det vi prater om nå er all den off-topicen som kommer inn i tråden her innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå