Mr Walrus Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 OOH, jeg hvor jeg er om 80 dager, 15 timer og 17 min? Hva betyr dette? Jeg hvor jeg? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du ser vel at det er en skrivvefeil? Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) men whatever, ehm. Noe spennende som skjer hos dere i USA for tiden? /før avreise - Prom osv f.eks (om det ikke allerede har vært) Endret 29. april 2008 av chriis91 Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er avslutningsfest(er). Er skuffende få fridager i mai her. 19. mai er eneste fridagen. Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er prom, diverse fridager, prøve å henge ut med alle folka før man drar, paintballing, utnytte tida mest mulig. Ellers blir Graduation fun, og grad parties, så blir det en liten tur til Mt.Rushmore før jeg setter kursen hjem til GTA IV.. haha Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 GTA IV, kan man spiller her Kjøpte det i lunchen i dag. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 så du skaffet deg det selvom puerto ricern backa ut i går?^^ Jeg for min del har helgene fremmover fullpakket, helt til pappa kommer og det blir ferie:D Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 GTA IV, kan man spiller her Kjøpte det i lunchen i dag. jupp joa, men har ikke PS3 her, dessuten ville nok spillet tatt for mye av fritida mi jeg har igjen her haha. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hehe skjønner, ja, blir litt spilling på kveldingen for min del. Men prøver å begrense meg. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Til dere som faar aaret godkjent, karakterene du faar i USA har ikke noe aa si, ikke sant? Raadgiveren min sa at det er karakterene fra forste aaret so teller naar du soker paa tredje klasse. Er det det samme som det dere andre har fatt beskjed om? Han snakket og om ekstrapoeng man faar for Amerikaoppholdet, noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jupp, rådgivern min opplyste om at jeg bare trengte å stå i alle fag her, siden karakterer ikke teller. Lenke til kommentar
smismas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Weeehoo, hva skjer med tråden her da? Jeg kan svare selv btw, ingenting=) Få litt fart på sakene Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Så jeg var på skolen i dag, så fløy det lovebugs på meg. EKKELt Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Vet alt jeg trenger å vite så har ingenting å spørre om :]] så vi bare fyller med litt unødvendig snakk Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 var noen ute å feiret nat til første da? Neste år blir det ikke noe av det- vet dere.. HEHEHEHEHE Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 JAAAAAAAAAAAAA.. Jeg var ute Tar det rolig i kveld, før det er på an igjen i morgen. Russ 08 ftw Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er man russ tar man det ikke rolig, urutinert, martin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Ikke mitt forslag da, Iver.. Bilen var ikke 100% ferdig til den første, så vi måtte bruke dagen i dag på finishen.. Har forresten fått nytt brev med regler angående utvekslingsåret når jeg er plasser hos United Studies.. Sex er visst forbudt. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 ja, men hvor mange ganger har den blitt brutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå