Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si det sånn at EF vil ikke at jeg skal få bytte sted/familie før jeg har dratt... Og dette på tross av at jeg vet at jeg ikke vil få året godkjent pga manglende fag på skolen. Trist!

Det er visst strenge regler og slikt for å få bytte familie, og alle argumentene vi har kommet med er mer enn gode nok til å "overvinne" de reglene!

Jeg ringte EF i går ettermiddag, og min mor sendte mail senere på kvelden. Da de ikke svarte i løpet av dagen idag ringte hun de, og det ser ut til at det kan være et lite lys i tunnellen :D

Uansett, vi strekker oss langt for at jeg skal slippe å få ødelagt et år vi har betalt masse for.

I tilfelle, er det noen som vet hvordan det er med bytte av familie og slikt på egen hånd?

Jeg har noe familie i Texas som muligens kan hjelpe meg hvis dette ikke går den rette veien for meg :)

Lenke til kommentar
I tilfelle, er det noen som vet hvordan det er med bytte av familie og slikt på egen hånd?

Jeg har noe familie i Texas som muligens kan hjelpe meg hvis dette ikke går den rette veien for meg :)

 

 

Den likte jeg, heh ;) Men resten av det du spør om er jeg usikker på Malin :] Med andre ord så er denne commenten litt unødvendig ;)

Lenke til kommentar

Jamen vi liker unødvendige comments! :D Man kan jo bare lese bakover i posten og finne opptil flere fine nattesamtaler mellom de som er ute nå :p Men Texas hadde vært sykt fett ;) De i familien min der borte er meget velstående også for å si det på en fin måte, så me like ;) Havner nok ikke hos dem, men de omgås folk med samme status, og det ville evt. vært venner av de jeg ble boende hos.

Men nå har mams&paps åpnet muligheten for at jeg skal kunne gå på privatskole og hvis jeg får byttet, hvis det er det som må til for at jeg skal slippe å havne uti gokk uten bra fagkombinasjoner...

Endret av smismas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...