Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en ting, når det kommer til sporter osv, hvor lett er det å være med på 2 ting samtidig? eller er dette noe jeg må finne ut av når jeg først kommer til skolen ? :]

 

 

høres mest usannsynlig ut at det går, med tanke på treningstider, og ikke minst om jeg har tid selv men whatvr

Lenke til kommentar
en ting, når det kommer til sporter osv, hvor lett er det å være med på 2 ting samtidig? eller er dette noe jeg må finne ut av når jeg først kommer til skolen ? :]

 

 

høres mest usannsynlig ut at det går, med tanke på treningstider, og ikke minst om jeg har tid selv men whatvr

 

De største sportene som, fotball, football, basketball og volleyball er satt opp i ulike perioder. Så sportene foregår ikke samtidig. Basketball er vintersport og fotball er høst sport.

 

Tror ikke dette skal bli noe problem.

Lenke til kommentar

åja en ting til:] igår fikk jeg mail om at jeg ikke skal gå på den skolen jeg skulle allikevel, har fått ny som er litt mindre, 1000 elever - Den første jeg skulle på hadde 3000. Grunnen til ny var at den første var blitt ratet "akademisk uakseptabel".

 

Den nye skolen heter Amon Carter-Riverside, og hjemmesiden deres er elendig, altså det er umulig å få noe informasjon om skolen som jeg gjerne skulle hatt. Det som er dumt med denne er at det er mindre fag å velge mellom, og mindre sporter vil jeg tro. Skolen er ca 10 miles unna mens den første var 5 miles, så istedet for å ta buss til skolen har vertsmor sagt at hun skal kjøre meg til og fra skolen :] Men nå sitter jeg og venter på svar slik at jeg kan vite mer om den nye skolen. - Om jeg får. eehe.

Lenke til kommentar

Haha jeg tror jeg dør. Har ifølge en sånn side på student-management.com fått familie.

Oregon

479 innbyggere

30 miles til nærmeste by

34 elever på skolen fra 1.-12.

7 lærere

Enslig mor med 1 datter og sønn på 16 + en sønn på 14.

Kluet er at jeg ikke gidder å irritere meg over uheldig plassering, for jeg kan ikke dra dit med tanke på skolen, og hvilke fag den tilbyr. Uansett lurer jeg på om det kan ha skjedd noe kluss :s for det står:

Start Date: 08/28/2006

End Date: 05/25/2007

under school information...

 

edit: fant brev i posten og så er nok ikke noe bullshitt, noen som vet om det går an å fjerne regionsgaranti og be om bytte av familie allerede så tidlig btw? :s

Endret av smismas
Lenke til kommentar

Det er nok en del sånne skoler i USA, jeg var på en side som hadde de meste high schoolene i texas, og der var det flere skoler med 28 elever, 20, 40, osv. Jeg velger å tro på dette fordi at begge skolene jeg fikk tildelt hadde ca det antallet som var oppgitt på den siden :] - og flere av de var sånn 1-12 og :/ var forresten en skole det sto 12 elever og lærere "not announced"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...