SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Å være 18-19 å bli junior, må da være en nedtur. Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Glad jeg er senior jeg^^ Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Leste litt tilbake om at noen hadde søkt allerede i 10'ende klasse? Har flere gjort det? Rådgiver frarådet meg å gjøre det - heller søke så fort du var på vidregående.... Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 vel som jeg sa for noen innlegg siden: Jeg måtte ihvertfall tilbake til u.skolen for å få lærere der til å fylle ut skjema.. :] Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 hmmm, ja men det svarer egentlig ikke på mitt spørmål Når var det dere søkte? Jeg ser det er mange i tråden som følger med...ut med fingærn Lenke til kommentar
sforum Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Søk når du vil du. Selv søkte jeg i februar tror jeg. Men det er bra å være tidlig ute. Det du bør gjøre er å få tak i karakterene dine på ungd.skolen og timeantallet du har hatt her. Greit å være rask i og med papirene skolen har om den gamle læreplanen nå er erstattet med kunnskapsløftet ting.. Da jeg var på ungd.skolen forrige måned måtte dem finne noen lekseplaner fra min tid der. Heldigvis hadde læreren dem i permen fortsatt. Rådgiveren hadde bare timeantallet i kunnskapsløftet. Men han fant den gamle oversikten også etter litt leting. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 hmmmm, kort sagt skal jeg søke nå mens jeg fortsatt går i 10'ende? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 hmmmm, kort sagt skal jeg søke nå mens jeg fortsatt går i 10'ende? Kort sagt søøker du når du føler for det. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Ok, men annbefaler dere det? Er det lurt? Er mer usikker en bestemt.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Søk så tidlig som overhodet mulig. Det er mye som må gjøres! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 hmmmm, kort sagt skal jeg søke nå mens jeg fortsatt går i 10'ende? Som sagt før, så må du ta denne beslutingen selv. Vi kan ikke ta den for deg. Send en mail til Speak, Aspect, EF, STS eller hvem du reiser med, og hør når du bør søke. Jeg søkte i slutten av tiende klasse. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Ok, da ringer jeg speak i morra. Leser tråden nå å skal si det var spennende med noen av dere, Ivers første familie, SurfingElites forsinkede familie osv... Fint at det ordnet seg for dere Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 hmmm, ja men det svarer egentlig ikke på mitt spørmål Når var det dere søkte? Jeg ser det er mange i tråden som følger med...ut med fingærn hvis du tar på tenkehetten så skjønner du sikkert at jeg mente at jeg angret på at jeg ikke søkte imens jeg gikk på u.skolen ; ) Men som alle andre sier, du gjør det du føler for selv, og flott, ring speak og hør med de Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg søkte i høst, altså i andre klasse.. Det er med andre ord ikke noe fasit på når du må søke. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg søkte i høst, altså i andre klasse.. Det er med andre ord ikke noe fasit på når du må søke. Skal vel også tilføyes at du drar i tredjeklasse Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Yup.. Men poenget her er jo at ingen kan bestemme når det er best å søke. Begynner man tidlig så blir man tidlig ferdig med alt arbeidet. Kan jo også fortelle at jeg ble akseptert 16. okotber, men siste papirene var ikke inne hos Speak før i januar. Med andre ord så er det litt papirarbeid som må gjøres. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Skulle bare framheve at det er litt sent for å henne å søke i 2 klasse om hun skal gå andre året sitt her i USA. Uansett, mye papir arbeid og å søke tidelig er absolutt en fordel. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Om du er senior eller Junior har vel ingenting å si, du velger selv om du vil ha senior, junior, sophomore eller Freshmanfag. Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Vel, forskjellen er vel om du er senior får du "gå gjennom" graduation. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Vel, forskjellen er vel om du er senior får du "gå gjennom" graduation. + Senior trip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå