Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søk når du vil du. Selv søkte jeg i februar tror jeg.

 

Men det er bra å være tidlig ute. Det du bør gjøre er å få tak i karakterene dine på ungd.skolen og timeantallet du har hatt her. Greit å være rask i og med papirene skolen har om den gamle læreplanen nå er erstattet med kunnskapsløftet ting..

 

Da jeg var på ungd.skolen forrige måned måtte dem finne noen lekseplaner fra min tid der. Heldigvis hadde læreren dem i permen fortsatt.

 

Rådgiveren hadde bare timeantallet i kunnskapsløftet. Men han fant den gamle oversikten også etter litt leting.

Lenke til kommentar
hmmm, ja men det svarer egentlig ikke på mitt spørmål :)

Når var det dere søkte?

Jeg ser det er mange i tråden som følger med...ut med fingærn ;)

 

 

hvis du tar på tenkehetten så skjønner du sikkert at jeg mente at jeg angret på at jeg ikke søkte imens jeg gikk på u.skolen ; ) Men som alle andre sier, du gjør det du føler for selv, og flott, ring speak og hør med de :)

Lenke til kommentar

Yup.. Men poenget her er jo at ingen kan bestemme når det er best å søke. Begynner man tidlig så blir man tidlig ferdig med alt arbeidet. Kan jo også fortelle at jeg ble akseptert 16. okotber, men siste papirene var ikke inne hos Speak før i januar. Med andre ord så er det litt papirarbeid som må gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...