Mr.Karlsen Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Gull Da blir det 09/10 på meg MVH Ban-One Endret 6. april 2008 av Ban-One Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Får jeg ikke være glad? Lest mye i denne tråden og du var ganske spent også før avreise..... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Joda bra det, men husk at det er en stund igjen Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Ja, det er lenge til - karakterene bør jeg klare og holde der de allerede er. Tanken på at USA nærmer seg holder meg igang Har noen spørmål BTW..... Jeg har kjøpt meg en skolepc som dere kan se i signaturen... Hvordan blir det å bruke den i USA? Jeg går på en IKT skole nå og skulle bruke denne på VGS. Er de fleste skolene i USA IKT skoler? I så fall ikke - får jeg ordnet etterannet? Ban-One Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 PC i skolen er meget strengt, du kan ikke ta med din egen, anywho, jeg har med min og det er kjekt å ha på fritiden- Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Får man tildelt egne "skolepcer" da eller? Funker best for meg med Word serru' Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg går privat og kunne bruke laptopen min i fagene om jeg ville, men takket nei. Sånn på fritiden er det utrolig greit med PC, det syntes hvertfall jeg, spessielt når man er syk! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Du får ikke egen PC, men må bruke desktoppc-ene på skolen Endret 6. april 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Paa min skole kan man bruke egen PC vist man vil, saa det Iver.Th sier stemmer ikkje for alle skoler. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Paa min skole kan man bruke egen PC vist man vil, saa det Iver.Th sier stemmer ikkje for alle skoler. Samme her. Btw; lite aktiv du goz Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Er vel kjekt å ha en liten laptop hjemme, mens man er der borte, vil jeg tro. Asus EEE, for eksemepel ^^) Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Skulle vel kjøpt en 13 tommer jeg da.... Når jeg tenker meg om kan jeg jo kjøpe en bra 13 billig i USA da Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Jeppsann, Da skiftet jeg til almenn Lurer litt på om folk kan forklare meg litt om de forskjellige firmaene - Ef, Speak mfler.... Tenker litt på Speak....Selv omd er dyrt.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Speak er jo absolutt ikke dyrt. Hvis man ser på fks. konkurrenten EF så øker de nå prisene sine med 10 000,- til USA fra neste år. Da ser plutselig ikke Speak så dyrt ut lengte. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Mhmm... EF koster 47950 Og Speak koster 63350? Kom med meninger Endret 7. april 2008 av Ban-One Lenke til kommentar
sforum Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Er jo umulig å si hvilken organisasjon som er best. Selv har jeg hørt mye bra om Speak men drar selv med STS til høsten Btw; Speak: Programavgiften for skoleåret 2009/2010 er kr. 63 350,- til USA Endret 7. april 2008 av shaaland Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ja, sjønte ikke hva Martin mente med at Speak ikke var så dyrt.... Lenke til kommentar
sforum Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Han sa jo også att EF skal øke prisen med 10k neste år. Om den informasjonen stemmer vil det med EF koste ca 58.000 i stedet for ca 48.000. Da blir jo ikke 63.000 mye mer. Altså blir ikke Speak lenger så dyrt i forhold til de andre. Med mindre de også setter opp prisen, og att informasjonen om EFs prisendring er riktig. Endret 7. april 2008 av shaaland Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 mhmm, Jeg vet ikke hvilke firma jeg skal bruke - Hvor mange har vi egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå