Krillekongen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Oh, ok Dette blir spennende! En tråd om bare utveksling hadde vært fint! Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvorfor Japan egentlig? Er bare nysgjerrig... Jeg skal søke til London med skolen, de har et opplegg i London.. Ellers så skal jeg nok søke meg til USA på egenhånd Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hehe, tja.. Har lenge vært fascinert av landet, språket og kulturen. Det startet egentlig med at jeg vist en episode med Naruto (sommeren 2005, husker det som om det var i går), og siden da har det bare ballet på seg. Japansk kultur er jo meget spennende da Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Sant det, vært der engang... Men kan du noe japansk? Eller er det du vil lære? Ustedalen: har du vært med på noen turer med andre utvekslings studenter? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Interessant å lese om folks erfaringer! Selv har jeg tenkt litt på dette, men tror ikke det blir aktuelt å studere der. Jeg har allikevel planer om å flytte dit et år eller to en gang, for å virkelig satse på golf. Vinter Lenke til kommentar
magicus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hehe, tja.. Har lenge vært fascinert av landet, språket og kulturen. Det startet egentlig med at jeg vist en episode med Naruto (sommeren 2005, husker det som om det var i går), og siden da har det bare ballet på seg. Japansk kultur er jo meget spennende da 7861371[/snapback] jaja.. går du til usa fordi du liker hollywood filmer blir du skuffet. Drar du til japan for naruto filmer så blir du skuffet. De er veldig strenge på disiplin og resultater der borte.. lykke til. Håper du får en utdannet familie. Blir kjipt for deg hvis de ikke forstår engelsk. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hehe, tja.. Har lenge vært fascinert av landet, språket og kulturen. Det startet egentlig med at jeg vist en episode med Naruto (sommeren 2005, husker det som om det var i går), og siden da har det bare ballet på seg. Japansk kultur er jo meget spennende da 7861371[/snapback] jaja.. går du til usa fordi du liker hollywood filmer blir du skuffet. Drar du til japan for naruto filmer så blir du skuffet. De er veldig strenge på disiplin og resultater der borte.. lykke til. Håper du får en utdannet familie. Blir kjipt for deg hvis de ikke forstår engelsk. 7863191[/snapback] Helt sant. Det skal nevnes at USA er LANGT fra slik som du ser det i Hollywood filmer. Har dere lyst til å dra hit grunnet at dere tror det er likt filmene, kommer dere til å bli skuffet. Synes det var viktigere å nevne. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vil bare si at jeg har ikke lyst til å dra dit -bare- pga tegneserier osv, men på grunn av kulturen, landet og språket. Tegneserien Naruto var bare det som utløste min interesse for landet. Kan -litt-, men skal begynne for fult så fort som mulig. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvordan har dere som har vært et år i USA takler skolen her hjemme i Norge itredje klasse igjen? Lenke til kommentar
marradi Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg tok bare pause jeg, begynte på nytt i 2. Gikk greit det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er noe jeg tror jeg aldri vil klare. Gud så kjedelig å starte på nytt igjen. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvis jeg ikke får året godkjent så drar jeg ikke.... Det ville jeg ikke ha taklet. Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Trives du ikke med vertsfamilien din Chrst? 7850140[/snapback] haha nei omg, de driver og gaar gjennom posten min og slik. der da? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvor bor du henn, Chrst? Hvordan bor du? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Trives du ikke med vertsfamilien din Chrst? 7850140[/snapback] haha nei omg, de driver og gaar gjennom posten min og slik. der da? 7934611[/snapback] Auda, det er ikke bra. Jeg trives veldig bra med vertsfamilien, men jeg klarer ikke vertsbroren min. Makan til idiot skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Haha, hvor gammal er han ustedalen? BrageC, jeg bor i Northfield, Minnesota som sagt, alt utenom host familien er smuuuuuud. Hvordan gikk valentines day for dere? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Han er 18 (blir 19 i september). Valentines Day gikk greit. Jeg gjorde ingenting som fikk meg til å tenke på Valentines Day, men jeg jobbet i Det Amerikanske Senatet. Det blir konge å putte på CVen. Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 du var i senatet? how? fancy da Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Interesant og lese om erfraingene til utvekslingstudenter her :!: Har tenkt masse på å ta meg et år til USA selv. Har søkt med EF, og har blitt innkalt på intervju nå til uka går å tenker på om jeg kommer til en skikkelig uber-kristen stat, eller om jeg får en skikkelig streng familie uten frihet. er det noe som høres driit kjett ut for meg, så er det å komme i klasse med noen som er 1 år yngre =/ er også litt redd jeg ikke skal få plass i det hele tatt, siden jeg søkte såpass sent... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er det noen her som har dratt med AFS? I såfall, er det mulig å gå media i Norge, så gå en form for media i f.eks. Japan, og så få året godkjent? Intervjuet mitt ble utsatt pga vondt i ryggen til damen jeg skulle snakke med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå