Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp. En venn av meg var fast bestemt på å dra til California fordi han "visste" at han kunne få surfe og både hver dag. Ble ganske sur på meg av en eller annen grunn, da jeg fortalte han at det var liten sjanse for det, og at han like godt kunne ende opp på landet.

Vis jeg hadde vaert vennen din som er ute etter aa surfe og bade hadde jeg heller dratt til Australia eller New Zealand. Selv om det er stor sjanse for aa ende opp paa landet der ogsaa.

Lenke til kommentar

Nei, Data Management(bedre kjent som sannsynlighetsregning) er alltid i ett av data rommene.

 

 

Edit: Har dere tatt literacy test? Maa ta en i morgen vis jeg vil graduate til sommeren. Er basert paa at du bestod 9. klasse engelsk, saa jeg boer klare meg bra med tanke paa at jeg er i grade 12 English.

Endret av master air
Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med det der... Jeg fikk nei fra EF og alle andre var fulle... Eneste alternativet var å spørre organisasjonene om de ville hjelpe meg (men det var de selvfølgelig ikke inntereserte i) eller finne en vertsfamilie selv... Jeg har utrolig lyst til å dra på utveksling men det ser ut som eneste alternativet blir å finne vertsfamilie på en eller annen måte eller gå på kostskole (for dyrt tror jeg)... En siste løsning kunne vært å flytte til Canada men siden jeg bare er 16 så vil naturligvis ikke mamma og pappa la meg flytte for meg selv der borte...

 

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...