Shocktrooper Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 sant, da jeg kjørte fra san francisco til LA så jeg ikke annet enn bakketopper og gress.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nettopp. En venn av meg var fast bestemt på å dra til California fordi han "visste" at han kunne få surfe og både hver dag. Ble ganske sur på meg av en eller annen grunn, da jeg fortalte han at det var liten sjanse for det, og at han like godt kunne ende opp på landet. Vis jeg hadde vaert vennen din som er ute etter aa surfe og bade hadde jeg heller dratt til Australia eller New Zealand. Selv om det er stor sjanse for aa ende opp paa landet der ogsaa. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 statsgaranti Hawaii?=P Hjemme fra skolen, master air? Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Nei, Data Management(bedre kjent som sannsynlighetsregning) er alltid i ett av data rommene. Edit: Har dere tatt literacy test? Maa ta en i morgen vis jeg vil graduate til sommeren. Er basert paa at du bestod 9. klasse engelsk, saa jeg boer klare meg bra med tanke paa at jeg er i grade 12 English. Endret 26. mars 2008 av master air Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nops, den må jeg ikke ta:D Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Bare enda mer pinlig om du stryker da. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Lite aktivitet her i kveld, hva foregår gutter og jenter? Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 m'n'm's.. track meet imorra:P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Lite aktivitet her i kveld, hva foregår gutter og jenter? Not much, just rockin the suburbs Lenke til kommentar
master air Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Min tur til aa lage middag i dag. Er vel alt som skjer her paa andre siden av grensen. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Uff, hvis jeg måtte ha lagd middag.. Gud vet hva som ville ha skjedd.. Jeg kan ikke kokke, menmen Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Er ikke et stort problem, kusina som bor her viste ikke forskjellen mellom loek og ingefaer og hun lager mat en gang i uka. Saa nesten uansett hva jeg lager sa blir det laget noe som ikke er like godt. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) hehehe morsomt: Jeg følte på meg at det lå et brev fra EF i posten idag, og det GJORDE DET Og dere kan tru jeg var spent - når jeg åpnet det så var det en regning på 15k.. : ) YEAH! Endret 28. mars 2008 av chriis91 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Yess, endelig regning XD (Det var noe gale med den setningen...) Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 haha, husker jeg var i samme situasjon sist år, ble glad hver gang jeg fikk brev, men det var bare regninger.. fikk ikke familie før knappe 2 uker før avreise og visste ikke når jeg skulle dra før 1 uke før. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Ikke klag, jeg fikk familie 4 dager før jeg reiste. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 heha : ) jaja, har ihvertfall fått vite når jeg skal dra da;p men å ikke fått vite familie før 2 uker eller fire dager før(+ avreise dato) vil jeg ikke klart å holde ut ; ) små kjipt da ettersom flere på skolen min har fått familie nå :] Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Fikk familie foer jeg soekte jeg Lenke til kommentar
Deem Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg sliter litt med det der... Jeg fikk nei fra EF og alle andre var fulle... Eneste alternativet var å spørre organisasjonene om de ville hjelpe meg (men det var de selvfølgelig ikke inntereserte i) eller finne en vertsfamilie selv... Jeg har utrolig lyst til å dra på utveksling men det ser ut som eneste alternativet blir å finne vertsfamilie på en eller annen måte eller gå på kostskole (for dyrt tror jeg)... En siste løsning kunne vært å flytte til Canada men siden jeg bare er 16 så vil naturligvis ikke mamma og pappa la meg flytte for meg selv der borte... Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå