Anna-E Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Har dere sett mye til narkotika osv på skolene dere går på? Fått tilbud om noe? Hehe... Mamma snakker så mye om at det er så mye av det i Usa... Merket noe til det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Uten at jeg har svaret, så tviler jeg på at det er mye narkotika på skolen, da de sannsynligvis får en jævlig streng straff om de blir tatt. Men jeg regner med det er endel med narkotika på fester o.l. enn det er her hjemme. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Man hører veldig om det og jeg tror de fleste utveklsingstudenter som kommer over kjenner personer som tar eller har tatt. Veldig mange på public skoler tar det, etter det jeg har hørt er det litt mindre på private. På skolen? Tviler på det er mange som tar det med til skolen, men på fester og i hjemmene så forekommer det nok. Det er bare å holde seg vekke fra folket som bruker det så er det ingen problem. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Organisasjonene har vel også nulltoleranse når det gjelder sånn? Om man blir hanket inn av politiet er det vel rett hjem (til Norge)? Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Har dere sett mye til narkotika osv på skolene dere går på? Fått tilbud om noe? Hehe... Mamma snakker så mye om at det er så mye av det i Usa... Merket noe til det? Narkobikkja er på tur en gang i måneden, han tok en kar en gang, og han fikk suspension i 2 måneder.. Var reaksjoner fra organisasjonene jeg tenkte på, ja. Reiser med Aspect til sommeren, men ble fortalt om dette hos EF. Jeg lurer vel på om hvordan det sosiale blir om man er på den sikre siden og ikke drar på fester. Nå finnes det vel en god del andre sosiale aktiviteter i USA enn fester, men det varierer sikkert fra sted til sted også. Hvordan er det på de stedene dere bor? Og hvilke aktiviteter er dere der borte med på? Neida, gode venner forstår deg hvis du sier du trues med å bli sendt hjem hvis du blir ferska: ) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 TV skjermene lyger nok litt til dere, det er ikke fest så ofte som dere helt sikkert tror. Meste av fritiden går på å ''henge'' med venner, altså ikke gjøre noe spessielt. Nå er det ikke slik at alle drikker og tar narkotika heller da, men at mange gjør det er et faktum. Selvsagt er det nulltoleranse for narkotika Martin, på samme måte som tobakk og alkohol. Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) 8 weeks till graduation Endret 23. mars 2008 av Shocktrooper Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Tenkte på det i dag, er vel 9 uker for meg, men det er 9 uker siden midt-Januar, sinnsykt som tiden går. Er det bare jeg som føler jeg ikke har fått gjort nok, på en måte? Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Føler jeg har fått gjort masse, men ikke nok! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Føler jeg har fått gjort masse, men ikke nok! Ditto. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Tenkte på det i dag, er vel 9 uker for meg, men det er 9 uker siden midt-Januar, sinnsykt som tiden går. Er det bare jeg som føler jeg ikke har fått gjort nok, på en måte? Helt enig... I gaar ble jeg 18 aar... veldig trist egentlig, for det er en dag som hadde vaert mye st0rre i Norge.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer med dagen Synd du ikke fikk feiret den her hjemme. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 gratulerer med overstått, pinnsvin ; ) - Tiden har forresten gått sykt fort her i Norge og :] føler at jula var for 3 uker siden Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer med overstaat ja! Er glad jeg feirer dagen i Norge Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer med dagen pinnsvin Står alt til bra over der ellers? Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Uten at jeg har svaret, så tviler jeg på at det er mye narkotika på skolen, da de sannsynligvis får en jævlig streng straff om de blir tatt. Men jeg regner med det er endel med narkotika på fester o.l. enn det er her hjemme. Jeg kjenner flere som har roeyket naar de har hatt fritime, eller i lunsj pausen. Kjenner ogsaa noen som har blitt tatt, men bare av laererne. Det eneste som skjer er at du kan faa to-tre dagers utestengelse. Drar dere på hjemme alene-fester i det hele tatt? Jeg blir rådet til å ikke dra på noen fester, for blir man tatt av politiet så blir man sendt rett hjem uansett om man har drukket en dråpe alkohol eller ikke. I alle fall det jeg ble fortalt på intervju. Jeg drar paa mange hjemme alene-fester fordi vertsforeldrene mine syns at jeg skal vaere en del av den canadiske ungdommen, saa de forventer at jeg drikker, de forventer ogsaa at jeg roeyker weed innimellom. Grattis med dagen som var pinnsvin. Fylte selv 18 for noen uker siden, og maa si det var ganske rart. Men jeg kunne heldigvis dra til Quebec for aa feire lovlig. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 heha, serr master air "jajaja, vi syns du skal være en del av den canadiske ungdommen, gå å drikk og røyk weed du, jajajajaa, Det gjør ikke noe" : )) den hørtes jo flott ut. : p gratulerer med dagen som var for noen uker siden til deg og da : ) Forresten, hvordan fortalte vertsforeldra deg at du fikk drikke og røyke weed'a ? bare sa de det når de kanskje gikk gjennom regler eller noe slikt? eller spurte du ? :] Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg kjennte vertsmoren min foer jeg flyttet hit. Og hun sa at jeg bare skulle gaa ut aa drikke, maatte bare holde det hemmelig for ef personellet. Vaer gang det er noen over til middag saa faar jeg alltid en oel eller to vis jeg vil, og vis vi har i kjoeleskapet. FIkk til og med 24 oel til bursdagen min av vertsfaren min. Naar det gjelder weed saa er det veldig liberalt i denne familien om det. Vertsbroedrene mine roeyker, vertsmoren min roeykte naar hun studerte. Vertsfaren min sin bror gror weed til seg selv paa familiegaarden, og den yngste verstbroren min ble hoey foerste gang av den weeden. Ikke det at vertsfaren min viste det. Naar det gjelder regler saa faar jeg lov til aa gjoere saa og si hva jeg vil, eneste reglen som blir opprettholdt er ingen overnattingsgjester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå