Del1 Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Det er bare ambassaden som gir ut visum, politikontoret kan bare gi deg pass. Visum kan nok ikke fikses bare ved å fylle inn et skjema og sende i posten. Ei venninne av meg i Brasil satt i 8 timer på visumkontoret for å slippe inn til "intervjuet". Det var eneste mulighet å snakke med dem personlig, og det var laaaaaaaaaaaaang kø. Sikkert ikke sånn i Norge men likevel. Vel jeg ventet i 2-3 timer, men da var det feil på datasystemet deres... Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Er nok ikke beste året for CASE / Speak, personlig har jeg ventet i fem måneder på at de i det hele tatt skal ta aksjon med å skaffe tilbake verdiene jeg tapte hos den forrige vertsfamilien min. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Du kan nok belage deg på å vente et par måneder til ja. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Har forresten skrev en blogg om hva som har skjedd der en artikkel følger med. Håper EX områderepresentanter kommer i fengsel. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 men vi får satse på at vi er en minoritet, Jonas. Alle har nok ikke hatt like mye uflaks som oss:P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Nå er det kun med områderepresentant jeg har hatt problemer med, men ja absolutt. Har hørt om langt flere i år som har vært uheldig, enn årene før. Dette er noe dere som reiser til høsten også må tenke på. Det er mulighet for at dere havner i vanskelig situasjoner som du skulle ønske du ikke var i. Det meste ordner seg alltid, men man må bare være forberedt på det. SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Indeed, ikke vær redd for å be om familieskifte, du skal ha en god grunn, men du kommer deg nok ut av helvettesfamilien, organisasjonen lar deg ikke bo et sted hvor det ikke er forsvarlig å bo- så lenge du sier ifra. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, nå i dag fikk jeg et brev fra EF med emailen til vertsfamilien min og en oppfordring om å sende en mail til vertsfamilien i den nærmeste fremtid. Jeg lurer bare på hva dere skrev til familien? Jeg aner ikke hva jeg skal skrive :S Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Be dem fortelle om seg selv og stedet de bor på. Fortell om deg selv og fortell at du gleder deg til å møte dem. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Få litt videre informasjon om de da! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Ærlig talt, jeg savner USA mer og mer for hver dag som går. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Ærlig talt, jeg savner USA mer og mer for hver dag som går. Jeg savner Norge mer og mer for hver dag som går=P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Ærlig talt, jeg savner USA mer og mer for hver dag som går. Jeg savner Norge mer og mer for hver dag som går=P Savner ikke klimaet i Norge, savner det å kunne være ''fri'' ikke følge dumme regler som er for de under 12. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Enig, bortsett at det kan bli for varmt her nede... Lenke til kommentar
Bris Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Vurderer å ta 3. året mitt i USA, er det mulig å få det godkjent da? Og er det mulig å få stipend? Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Vurderer å ta 3. året mitt i USA, er det mulig å få det godkjent da? Og er det mulig å få stipend? Det går an å ta 3.året i USA. men da blir du et år eldre enn de på highschool... Og man får bare stipend til godkjent 2.år vgs... Hehe Hvis stipendet er viktig kan du jo ta et år på college senere;D Endret 21. mars 2008 av Anna-E Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg tar "3. året" i USA.. Altså mitt tredje videregående år, så det er fullt mulig. Du får dog ikke noe stipend. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Haha, leste bloggen til surfingelite...Regnskogen i hawaii var stengt pga regn Lenke til kommentar
Bris Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg tar "3. året" i USA.. Altså mitt tredje videregående år, så det er fullt mulig. Du får dog ikke noe stipend. Okey Får du året ditt godkjent? Eller er det bare hvis en tar det 2. året man får det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå