Iverfar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nops.. Til gjengjeld slutter de skolen den 29. Mai.. men men. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nops..Til gjengjeld slutter de skolen den 29. Mai.. men men. Stemmer det, utrolig deilig å slutte over 20 dager før enn de hjemme i Norge. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Maa si at jeg misunner dere der, er ikke helt sikker paa naar siste eksamen er, vet bare at avslutningsfesten er den 25. juni. Den er heldigvis i Quebec saa jeg kan drikke lovlig^^ Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hah^^ Her er Graduation som regel et unntak på 21-årsgrensa, ingen bryr seg eller gjør noe=) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 25 juni? Da snakker vi altså senere enn i Norge, den er litt lei. Endelig noe som er mer positivt med USA enn Canada Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Graduation i Walton, New York er ikke før 28. juni :/ Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hah^^Her er Graduation som regel et unntak på 21-årsgrensa, ingen bryr seg eller gjør noe=) Naa kan jeg dra til Quebec vaer helg og det er fult lovlig for meg aa drikke \o/ Eneste problemet er at denne delen av Quebec er hva folk her klassifiserer som shady. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Graduation i Walton, New York er ikke før 28. juni :/ Ser man det, amerikanere med sen graduation også. Vel, de fleste jeg har snakket med slutter i slutten av mai og begynnelsen av juni. Varierer sikkert veldig fra stat til stat. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Godt aa se at jeg ikke har den seneste avslutningsfesten. Ringer skolene deres vis dere ikke er der? De ringer hjem hit, tror kanskje jeg skal skifte nummer til mitt mobilnummer siden jeg har lov til det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Vertsfar er rektor, så slipper heldigvis det problemet. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Forøvrig noen som vet hvem man skal ta kontakt med hvis man ønsker å forlenge visaet sitt? Mitt går ut 30. juni, men håper å forlenge det men usikker på hvem jeg skal ta kontakt med. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Litt kjipt vis du har lyst til aa ta en dag eller to hjemme da.. Er bare en innspilt melding som blir sendt ut, men er ganske saa irriterende. Kaare_Jay: Er det ett telefonnummer bak paa visumpapirene dine? Er hvertfall det paa mine, maa huske aa ringe for aa faa forlenget visumet. Endret 6. mars 2008 av master air Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Litt kjipt vis du har lyst til aa ta en dag eller to hjemme da.. Er bare en innspilt melding som blir sendt ut, men er ganske saa irriterende. Jeg tok senest i dag ''en dag hjemme'' intet problem. Forøvrig noen som vet hvem man skal ta kontakt med hvis man ønsker å forlenge visaet sitt? Mitt går ut 30. juni, men håper å forlenge det men usikker på hvem jeg skal ta kontakt med. Kontakt den norske ambassaden(e) i USA, eller den amerikanske i Norge. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nops..Til gjengjeld slutter de skolen den 29. Mai.. men men. Jeg har 7 dager med Spring Break... Og jeg slutter 18 mai på skolen... Lenke til kommentar
smismas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Rolig med kveruleringen her nå. Må man til Oslo for å få visum? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Rolig med kveruleringen her nå. Må man til Oslo for å få visum? Selvsagt, det er der den amerikanske ambasaden ligger. Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Er det noen som vet hva visumet koster når man skal til USA? er det med i programavgiften eller må man betale det for seg selv? Endret 7. mars 2008 av AngelPlayer Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er et deposit på 750 kroner eller $131 dollar... Det som sto på hjemmesida til ambassaden... Linky Lenke til kommentar
smismas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så sur du virker hele tiden da "Surfing Elite" Det er ikke en selvfølge for folk som ikke har vært igjennom det der enda, at man må til Oslo for å få visumet. Men men, takker for svar... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kanskje ta seg tid å lese seg igjennom tråden? Samme spørsmålene er stillt om og om igjen. Nei jeg er overhodet ikke sur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå