Iverfar Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sånn ca. hvor random var det? Selvom jeg delvis kan si meg enig:P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Utrolig Interessant Del1! Er ikke slik på våre toaletter, sikker på at du ikke er havnet i slumområde? Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Amerikanske toaletter tetter seg lettere enn europeiske toaletter. Sett at kloakk systemet er i orden selfoelgelig. Og jeg er sikker paa at de amerikanske toalettene bruker mer vann enn de norske. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) jeg tør påstå at de har smalerer rør, faktisk Endret 5. mars 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Amerikanske toaletter tetter seg lettere enn europeiske toaletter. Sett at kloakk systemet er i orden selfoelgelig. Og jeg er sikker paa at de amerikanske toalettene bruker mer vann enn de norske. At det generelt sett tetter seg lettere betyr ikke at de vanligvis tetter seg. Har aldri opplevd et tett toalett her. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da bor du et rart sted, har skjedd flere ganger her, så vidt jeg vet. Spessielt i huset til gamle vertsfamilien min. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Åjada, tror nok jeg må bo på et rart sted siden toalettene i huset ikke tetter seg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 mmhm! Bra vi holder oss saklig her hvertfall... Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 jaja, men uansett, tetting av toalletter er nok mer vanlig i USA enn Norge. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Den konklusjonen ble tatt for 7 innlegg siden, velkommen etter Endret 5. mars 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 det er helt sant, har også fått tetta det en par ganger! Kjipt, "oh, my, we're swimming here!!!". Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er det noesn som vet om man får vite at man får Stipend før man har betalt hele utvekslingsåret? Vurderer eller jeg skal til USA om 1.5 år, så jeg bare lurer..;P Takk Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 får halve stipended utdelt i første semester mens du er her, andre halvdelen komme i andre semester. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Utrolig Interessant Del1! Er ikke slik på våre toaletter, sikker på at du ikke er havnet i slumområde? Vel, Kansas da... Så delvis rett Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Må nevnes at jeg bodde i et av de rikeste bydelene i dallas en stund, og det var der jeg opplevde hyppigst dotetting, så trenger ikke være slum! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Finnes vel middels klasse og under det også i alle ''bydeler'' om du snakker nabolag eller steder blir det vel anderledes. + Stjal ikke familien din Ipod, mobil osv? Så rik var de altså + Så også bilder, var vel ikke heaven? Joda, mulig dotetting er mer vanlig, men kanskje det ikke gjelder østkysten like mye? Ikke vet jeg, har aldri opplevd det her hvertfall. Endret 5. mars 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 var rikt strøk: ) De tok seg råd til stort og bra hus, men det var vel det Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hah, det kjøkkenet jeg så bildet av så ikke meget ''rikt ut'' Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 det var første huset ; ) De flyttet en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå