Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Jeg fikk vertsfamilie på mandag! :)

Hadde ikke trodd at jeg skulle få det så tidlig, men er veldig fornøyd. Jeg skal til Oklahoma! Familien min bor i Caddo, et lite sted like ved grensa til Texas med rundt 1000 innbyggere. Har fått en mail fra familien og de virker kjempehyggelige! Og så har de fire sønner, noe som jo kan bli veldig spennende...

Det eneste jeg er litt skeptisk til er at det bare går 150 elever på skolen jeg skal gå på. Det har jo sine fordeler at skolen ikke er så stor, men jeg syns allkevel den var litt vel liten. Noen her som har erfaringer med å gå på en liten skole? Eller noen andre som har vært, er eller skal til Oklahoma? Hadde vært gøy å høre fra dere ;)

Lenke til kommentar
Nå er søknaden min sendt for 09/10 kanskje litt tidlig, menmen:)

 

Hvilket selskap søker du?

 

Noen her som har erfaringer med å gå på en liten skole?

 

Jeg går på en relativt liten skole, men med litt flere studenter enn 150. Jeg liker å gå på liten skole veldig godt. Det var utrolig lett å få venner og du forsvinner ikke i mengden slik som på store skoler.

 

Er dette en privat eller offentlig skole?

Lenke til kommentar

Ok:)

Det er jo egentlig ikke så viktig for meg heller, i og med at jeg skal gå 3.året der, og ikke trenger å tenke på å få året godkjent. Men siden jeg ikke skal ha året godkjent spiller det ingen rolle hva slags fag jeg tar, så da tenkte jeg å ta et par praktiske fag og spennende fag som vi ikke har her hjemme ;)

Lenke til kommentar
Hey gutta, er det Speak, Aspect og AFS dere anbefaler??? Skal til enten USA eller Australia 09/10, og tenker å søke nå. :new_woot:

 

Ser kanskje ut som det er det flesteparten her reiser med, men jeg reiser med STS og har hatt et like bra år som alle de andre vil jeg tro.

Men jeg anbefaler deg å ringe rundt eller møte dem for å finne ut hvem du liker best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...