Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger et par råd. Jeg skal være med ei venninne i youthgruppa hennes på superbowl fest i kveld, og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forholde meg til det. Er ikke kristen heller forresten, så det hjelper nok ikke heller, og jeg hakke peiling på hvem folka er. Og mine sosiale kunnskaper i USA er visst ikke så alt for bra heller virker det som. Uansett, noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre, eller IKKE gjøre i kveld? Lurte på om jeg skulle ta med noe snacks også, tenkte norsk kanskje? noen ideer?

Lenke til kommentar

hm. Noen her som kanskje kan hjelpe meg med dette?:

 

 

Jeg skal skrive en mail til min regionale koordinator(etter oppfordring av rådgiver) hvor jeg ber henne om hjelp til å få året mitt godkjent. Altså jeg skal be henne om å plassere meg på en skole som har har fag som tilsvarer de på medier og kommunikasjon.

Og da ber jeg dere om hjelp til hva jeg bør ha med / hvordan det bør skrives o.l.

 

 

Og jeg bør få det så overtalende som mulig : ) takktakk for hjelp

Lenke til kommentar
hm. Noen her som kanskje kan hjelpe meg med dette?:

 

 

Jeg skal skrive en mail til min regionale koordinator(etter oppfordring av rådgiver) hvor jeg ber henne om hjelp til å få året mitt godkjent. Altså jeg skal be henne om å plassere meg på en skole som har har fag som tilsvarer de på medier og kommunikasjon.

Og da ber jeg dere om hjelp til hva jeg bør ha med / hvordan det bør skrives o.l.

 

 

Og jeg bør få det så overtalende som mulig : ) takktakk for hjelp

 

sorry jeg svarer når jeg egentlig ikke har noe svar, men har du fått regional koordinator allerede? :s

Endret av smismas
Lenke til kommentar
hm. Noen her som kanskje kan hjelpe meg med dette?:

 

 

Jeg skal skrive en mail til min regionale koordinator(etter oppfordring av rådgiver) hvor jeg ber henne om hjelp til å få året mitt godkjent. Altså jeg skal be henne om å plassere meg på en skole som har har fag som tilsvarer de på medier og kommunikasjon.

Og da ber jeg dere om hjelp til hva jeg bør ha med / hvordan det bør skrives o.l.

 

 

Og jeg bør få det så overtalende som mulig : ) takktakk for hjelp

 

Lykke til! Jeg prøvde dette og fikk beskjed om at sånne ting ikke låg i deres hender - å finne familie kommer først, og hvis det da er mulighet kan de sjekke ut hvilke skoler. De finner ikke skole og så familie..

 

Men prøv du :) og du har helt sikkert ingenting å uroe deg for, de fleste skolene har nok de mest "vanlige" mediefagene :)

Lenke til kommentar

hmm, jeg får prøve å virke ekstra overtalende og skrive så poetisk at hjertet hennes smelter slik at hun bare MÅ hjelpe meg da siden du også prøvde pinnsvin men ble avsLått :]

 

Kanskje jeg også kan flette inn en quote fra bibelen hvis jeg blir avslått og håpe hun er en av de svært kristne.

 

 

heh, ikke noe problem smismas : p men er så heldig at jeg har fått regional koordinator ja. Som visst nok finner sted i Texas : )

Endret av chriis91
Lenke til kommentar
Jeg trenger et par råd. Jeg skal være med ei venninne i youthgruppa hennes på superbowl fest i kveld, og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forholde meg til det. Er ikke kristen heller forresten, så det hjelper nok ikke heller, og jeg hakke peiling på hvem folka er. Og mine sosiale kunnskaper i USA er visst ikke så alt for bra heller virker det som. Uansett, noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre, eller IKKE gjøre i kveld? Lurte på om jeg skulle ta med noe snacks også, tenkte norsk kanskje? noen ideer?

 

du har vel sikkert vært der nå...

Bare oppfør deg normalt, snakk med folk, selv om det høres kjipt ut bli med, derfor du er her vel?

Prøve nye ting. :)

Du kan bare ignorere kristensnakket..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...