SurfingElite Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Denne Lene3 har virkelig ikke peiling, hvorfor tilbringer du tid i denne tråden? Spar oss andre for tåpelige kommentarer. New York er som pinnsvin sa lik Pennsylvania og sikkert en flott stat å bo i. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjönner ikke helt hva vitsen med å dra til USA er. Er det for moro skyld eller? HAHA, ikke nok med at du ikke har PEILING på hva du snakker om, du kan ikke skrive riktig heller :!: skjønner skrives skjønner ikke kjønner, lære seg å skrive Lenke til kommentar
ingridsr Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Denne Lene3 har virkelig ikke peiling, hvorfor tilbringer du tid i denne tråden? Spar oss andre for tåpelige kommentarer. New York er som pinnsvin sa lik Pennsylvania og sikkert en flott stat å bo i. okei, tusen takk for gode svar Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen av dere som er i USA nå, som går på private skoler? Er det bedre/dårligere enn offentlige? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen av dere som er i USA nå, som går på private skoler?Er det bedre/dårligere enn offentlige? Jeg gaar privat, men vet ikke om det er bedre enn offentlig da jeg aldri har gaat paa en. Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg trenger et par råd. Jeg skal være med ei venninne i youthgruppa hennes på superbowl fest i kveld, og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forholde meg til det. Er ikke kristen heller forresten, så det hjelper nok ikke heller, og jeg hakke peiling på hvem folka er. Og mine sosiale kunnskaper i USA er visst ikke så alt for bra heller virker det som. Uansett, noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre, eller IKKE gjøre i kveld? Lurte på om jeg skulle ta med noe snacks også, tenkte norsk kanskje? noen ideer? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ta med deg sørlandschips du sørg for å holde deg unna snakk om hvem bør bli president og religiøse standpunkt og sørg for å bli med og ikke være utenfor. Viktig å prate med alle. Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 og du har lyst til å fortelle meg hvor jeg får kjøpt sørlandsships i USA kanskje? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nei.. Trodde du hadde med noe hjemmefra du skulle ta med og hadde et godt utvalg.. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hm. Noen her som kanskje kan hjelpe meg med dette?: Jeg skal skrive en mail til min regionale koordinator(etter oppfordring av rådgiver) hvor jeg ber henne om hjelp til å få året mitt godkjent. Altså jeg skal be henne om å plassere meg på en skole som har har fag som tilsvarer de på medier og kommunikasjon. Og da ber jeg dere om hjelp til hva jeg bør ha med / hvordan det bør skrives o.l. Og jeg bør få det så overtalende som mulig : ) takktakk for hjelp Lenke til kommentar
smismas Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) hm. Noen her som kanskje kan hjelpe meg med dette?: Jeg skal skrive en mail til min regionale koordinator(etter oppfordring av rådgiver) hvor jeg ber henne om hjelp til å få året mitt godkjent. Altså jeg skal be henne om å plassere meg på en skole som har har fag som tilsvarer de på medier og kommunikasjon. Og da ber jeg dere om hjelp til hva jeg bør ha med / hvordan det bør skrives o.l. Og jeg bør få det så overtalende som mulig : ) takktakk for hjelp sorry jeg svarer når jeg egentlig ikke har noe svar, men har du fått regional koordinator allerede? :s Endret 3. februar 2008 av smismas Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hm. Noen her som kanskje kan hjelpe meg med dette?: Jeg skal skrive en mail til min regionale koordinator(etter oppfordring av rådgiver) hvor jeg ber henne om hjelp til å få året mitt godkjent. Altså jeg skal be henne om å plassere meg på en skole som har har fag som tilsvarer de på medier og kommunikasjon. Og da ber jeg dere om hjelp til hva jeg bør ha med / hvordan det bør skrives o.l. Og jeg bør få det så overtalende som mulig : ) takktakk for hjelp Lykke til! Jeg prøvde dette og fikk beskjed om at sånne ting ikke låg i deres hender - å finne familie kommer først, og hvis det da er mulighet kan de sjekke ut hvilke skoler. De finner ikke skole og så familie.. Men prøv du og du har helt sikkert ingenting å uroe deg for, de fleste skolene har nok de mest "vanlige" mediefagene Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) hmm, jeg får prøve å virke ekstra overtalende og skrive så poetisk at hjertet hennes smelter slik at hun bare MÅ hjelpe meg da siden du også prøvde pinnsvin men ble avsLått :] Kanskje jeg også kan flette inn en quote fra bibelen hvis jeg blir avslått og håpe hun er en av de svært kristne. heh, ikke noe problem smismas : p men er så heldig at jeg har fått regional koordinator ja. Som visst nok finner sted i Texas : ) Endret 4. februar 2008 av chriis91 Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 New York Giants vant superbowl!!! Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg trenger et par råd. Jeg skal være med ei venninne i youthgruppa hennes på superbowl fest i kveld, og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forholde meg til det. Er ikke kristen heller forresten, så det hjelper nok ikke heller, og jeg hakke peiling på hvem folka er. Og mine sosiale kunnskaper i USA er visst ikke så alt for bra heller virker det som. Uansett, noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre, eller IKKE gjøre i kveld? Lurte på om jeg skulle ta med noe snacks også, tenkte norsk kanskje? noen ideer? du har vel sikkert vært der nå... Bare oppfør deg normalt, snakk med folk, selv om det høres kjipt ut bli med, derfor du er her vel? Prøve nye ting. Du kan bare ignorere kristensnakket.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 New York Giants vant superbowl!!! Jepp, men skulle skulle likt å se Patriots vinne med 19-0 Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da var andre delbetaling betalt.. Kjedelig å miste de 15 000 jeg hadde på konto, men sånn er livet Sorry for sent svar. Jeg reiser med EF. Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 tok dere andre på forumet her og valgte privat eller offentlig skole? har ingen aning om hva jeg skal ta. Går det ann å krysse av på begge, og flere prisklasser? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg valgte offentlig Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jeg valgte også offentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå