Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du krysser av på privatskole så er det flere potensielle vertsfamilier for deg, ettersom det kanskje ville vært uaktuelt¨å busse en time hver dag, istedenfor å gå 5 minutt til privatskolen. Utifra det jeg har hørt så er det ikke store forskjellen, med mindre du begynner på en privat skole med "tema", som at det er en muslimsk privatskole (dårlig eksempel, beklager det) Trenger selvfølgelig ikke være noe forskjell det heller, "high school spiriten" er visst like høy både privat og offentlig!

 

Hvis du er åpen for å betale penger for å gå på skole, kryss av!

Det kan hende det er drømmefamilien du mister ved å la være ;)

Lenke til kommentar

Dere som reiser med EF, har dere fått info om campen ?

 

 

Jeg spurte de om den for 3 uker siden elns, og da fikk jeg svar på en fredag hvor de sa at de sendte ut info om den da. Men så fikk jeg ikke noe og jeg etterlyste det. Da fant de ut at jeg ikke var oppført på campen, og de visste ikke hvorfor, men at de har fikset det nå visst nok. Og så har jeg fortsatt ikke fått noe info, så da lurer jeg på om dere har fått info ? hvis ikke får jeg vel vente litt til :]

Lenke til kommentar
ah ompopo, bra for deg at du fikk den godkjent :] fikk du starte rett på 3. året da ? - håper jeg får samma mulighet isåfall :p

 

Ja, godkjent og alt. Trenger ikke engang å ta noen fag ekstra i år :D

Eneste negtive er at jeg er litt etter i kunnskap om media iforhold til resten av klassen

 

Det er dette jeg er litt redd for :) derfor tror jeg at jeg velger almenn påbygging.

 

Tro meg, den erfaringen og alt du opplever iløpet av et år i utlandet (USA eller et annet sted) er 125% verdt det. Ville ikke ha byttet ut året mitt om jeg så kunne blitt proffesjonell på alt de lærte i fjor på media. Og hvis du vil kan du sende en melding så kan du få hustelefonnummeret vårt. Vi har alderede hjulpet tre media studenter som nå er i utlandet og får andre året godkjent.

Lenke til kommentar
Det å være Utvekslings er verdt absolutt alt! Hadde nesten gjor det for hva som helst. Har lært så utrolig mye og vokst veldig mye på det.

 

Absolutt enig.

Uansett hva som skjer lover jeg at utvekslingsåret blir ett av de viktigste i ditt liv.

Mange verdifulle ting du lærer mens du er her, eller hvor som helst

Lenke til kommentar
ah ompopo, bra for deg at du fikk den godkjent :] fikk du starte rett på 3. året da ? - håper jeg får samma mulighet isåfall :p

 

Ja, godkjent og alt. Trenger ikke engang å ta noen fag ekstra i år :D

Eneste negtive er at jeg er litt etter i kunnskap om media iforhold til resten av klassen

 

Det er dette jeg er litt redd for :) derfor tror jeg at jeg velger almenn påbygging.

 

Tro meg, den erfaringen og alt du opplever iløpet av et år i utlandet (USA eller et annet sted) er 125% verdt det. Ville ikke ha byttet ut året mitt om jeg så kunne blitt proffesjonell på alt de lærte i fjor på media. Og hvis du vil kan du sende en melding så kan du få hustelefonnummeret vårt. Vi har alderede hjulpet tre media studenter som nå er i utlandet og får andre året godkjent.

 

skjekke inbox ompopo ; )

Lenke til kommentar
Tro meg, den erfaringen og alt du opplever iløpet av et år i utlandet (USA eller et annet sted) er 125% verdt det. Ville ikke ha byttet ut året mitt om jeg så kunne blitt proffesjonell på alt de lærte i fjor på media. Og hvis du vil kan du sende en melding så kan du få hustelefonnummeret vårt. Vi har alderede hjulpet tre media studenter som nå er i utlandet og får andre året godkjent.

 

Jeg fikk faktisk hjelp av din mor, og hun ga meg mange gode og verdifulle tips. Jeg har nå søkt på VG3 og har fått året godkjent :) Selv om jeg kanskje ikke skulle fått året godkjent for jeg har ikke så mange designfag her for akkurat :p

 

Idag hadde vi fri, pga is på veien :D geniale amerika.

Lenke til kommentar
SurfingElite: stemmer, er ganske lenge til ja, 6 mnd : ) var bare det at de sa at de sendte ut informasjon for 4 uker siden elns. Så hvis ikke noen andre har fått noe så får jeg vel vente da ;p

 

men er ikke stress enda selvsagt :]

 

Jeg har heller ikke fått noe informasjon! Men de er jo helt hjerneskadd, ringte mamma og sa de hadde purret på meg og sendt maaaange sms og emailer og minnet meg på å sende inn papirene :s hakke hørt noe jeg!

De er minst like treig i ræven som jeg er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...