SurfingElite Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg begynner å bli trøtt av konservative amerikanere som ''vet'' det har rett:hrm: Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes de er knas, jeg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes de er knas, jeg Helt til man kommer inn på diskusjoner med dem. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kansas er et veldig konserativt stat, sies det. Men jeg har bare møtt på en som mener at han alltid har rett. Og herregud som jeg plages. Han er av den typen "Halo for life", "Xbox er best", "Det er min mening som telles" osv. Hvis jeg nevner noe som Hilary Clinton er jeg død. Bortsett fra det, er han en grei kar. Btw. Er det noen som heter Mats her, som skal reise til USA neste år? Noen jeg kjenner skal være vertsfamilie for en som heter Mats, fra Norge. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Btw. Er det noen som heter Mats her, som skal reise til USA neste år? Noen jeg kjenner skal være vertsfamilie for en som heter Mats, fra Norge. Spør vertsfamilien om Email til studenten, han blir nok overlykkelig når du beskriver stedet, familien osv. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Will do, men bare lurte på det var noen her som het det. Det er kanskje en liten sannsynlighet for at det er det... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Will do, men bare lurte på det var noen her som het det. Det er kanskje en liten sannsynlighet for at det er det... Alltid en sjanse selvfølgelig. Skulle ønske jeg var så heldig og få høre fra en Norsk Utvekslingstudent som bodde i samme området og kjente familien. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det har faktisk kommet en ny utvekslingsstuden fra Ecuador her! Hun snakker veldig dårlig engelsk, noe som er litt trist for det er veldig vanskelig å snakke med henne. Men kjekt er det i hvert fall Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Folk som som snakker Spansk er generelt sett ofte dårlig i Engelsk. Endret 28. januar 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nja, mange gode meksikanere her Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Personlig vil jeg påstå at engelsken i den norske skolen er hakket høyere enn i en fjell-landsby i Ecuador Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nja, mange gode meksikanere her Da de har bodd der i lengre perioder ja. Nå snakker vi om personer som kommer til et engelsktalende land. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var svar til Pinnsvin. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hakket. Hva mener du med hakket? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Personlig vil jeg påstå at engelsken i den norske skolen er hakket høyere enn i en fjell-landsby i Ecuador hakket get it?=D Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bra forklaring Iver! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 bra droolface, jonas! kunne ikke forklares bedre, mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå