SurfingElite Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har ikke folk allergipiller da? Min allergi var aldri et problem. Finnes litt forskjellige grader av allergi master air. Personlig fikk jeg vite at det å gå på allergipiller i løpet av et helt hår overhodet ikke var bra. Uansett, tror nok jeg var den siste med husdyr allergi som fikk reise med Speak. Utrolig mye stress, men har det fantastisk nå. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg husker at jeg også hadde problemer når jeg skulle oversette karakterene. derfor skrev jeg på toppen av arket "1-6", og i hver "kolonne" skrev jeg karakteren i bokstaver og i tall sånn at hvis de lurer så kan de sjekke karakteren i tall liksom. men uansett, på min skole fører de karakterskalaen 70% - 100% hvor prosentpoengene tilsvarer en bokstavkarakter. Dog på karakterbeviset står det i prosentpoeng og forklarelse på de. Jeg tror skolene opererer på forskjellige måter Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi har 70-100 også, der 69 er FAIL. Lenke til kommentar
marssvin Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) ... Endret 24. januar 2008 av marssvin Lenke til kommentar
smismas Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Oi, under 70 er failed? Er prøvene enkle da? Hørte rykter om avkrysningsprøver og slike ting, er jeg helt på bærtur da? For å hoppe litt tilbake, eneste problemet jeg hadde med karakterene var det med A+ og B- og det der, ellers visste jeg at de andre karakterene var slik dere hadde skrevet det. Men takk for hjelpen anyway! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ingen med allergier hos speak? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Avkrysningsprøver trenger ikke være enklere enn skriftlige prøver. De sniker inn sånne alternativer som ligner veldig på hverandre for å rote med hodet ditt. Lenke til kommentar
megm Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I dag fikk jeg vite at jeg har fått vertsfamilie!! Nå ble jeg seriøst glad, trodde ikke jeg skulle være en av de få som fikk det så tidlig Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) seriøst megm, nå ble jeg ekstremt misunnelig grattis : ))) Hvem du reiser med da ? : ) + hvor ble det til ? ;p Endret 24. januar 2008 av chriis91 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Når du først har fortalt A, så må du fortelle B også, megm! Hvor havnet du? Hvem resier du med? Enig med chriis91.. Misunnelig som f... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I dag fikk jeg vite at jeg har fått vertsfamilie!! Nå ble jeg seriøst glad, trodde ikke jeg skulle være en av de få som fikk det så tidlig Gratulerer. Misunner deg litt Skulle ønske jeg fikk en vertsfamilie snart. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ingen med allergier hos speak? Du skal ikke regne med det nei, men for all del forhør deg med dem. Oi, under 70 er failed? Er prøvene enkle da? Ja vi har alt under 70 % som fail. Prøvene enkle? Varierer, i World History har jeg like vanskelige prøver som hjemme i Norge, i andre klasser er det mye avkryssning. Lenke til kommentar
megm Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hehe jeg skal til Oregon, så det er jeg ganske fornøyd med! byen heter Bend hvis jeg ikke tar feil jeg drar med speak tenkte å sende mail til verstfamilien ogsånn i morgen for jeg vet enda ikke hvordan de ser ut og alt sånt. Jeg får en vertssøster på 15 år iallfall, så har familien to hunder! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) En utvekslingstudent på skolen min som nå skal flytte videre til Oregon. Hun har fått en del kommentarer på at det er så kjedelig der oppe, personlig har jeg ingen anelse. Du får det sikkert fint. Endret 24. januar 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
megm Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 takk for den a Hvor i Oregon var det hun skulle da? Synes det virker ganske fint der oppe jeg da men Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Forteller bare hva jeg har hørt, vet forøvrig ikke hvor i Oregon hun skulle. Joda, det er fint i hele USA. Du får helt sikkert et fantstisk år slik som de aller fleste utveklsings studenter! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Forteller bare hva jeg har hørt, vet forøvrig ikke hvor i Oregon hun skulle. Joda, det er fint i hele USA. Du får helt sikkert et fantstisk år slik som de aller fleste utveklsings studenter! Objecetion, lite av Texas er pent:P Oregon er foræverig en meget pen stat, mye artige byer langs kysten, gled deg! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Når var du i Oregon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå