Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Har ikke folk allergipiller da? Min allergi var aldri et problem.

 

Finnes litt forskjellige grader av allergi master air. Personlig fikk jeg vite at det å gå på allergipiller i løpet av et helt hår overhodet ikke var bra.

 

Uansett, tror nok jeg var den siste med husdyr allergi som fikk reise med Speak. Utrolig mye stress, men har det fantastisk nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker at jeg også hadde problemer når jeg skulle oversette karakterene. derfor skrev jeg på toppen av arket "1-6", og i hver "kolonne" skrev jeg karakteren i bokstaver og i tall :p sånn at hvis de lurer så kan de sjekke karakteren i tall liksom.

 

men uansett, på min skole fører de karakterskalaen 70% - 100% hvor prosentpoengene tilsvarer en bokstavkarakter. Dog på karakterbeviset står det i prosentpoeng og forklarelse på de. Jeg tror skolene opererer på forskjellige måter :)

Lenke til kommentar

Oi, under 70 er failed? Er prøvene enkle da? Hørte rykter om avkrysningsprøver og slike ting, er jeg helt på bærtur da? For å hoppe litt tilbake, eneste problemet jeg hadde med karakterene var det med A+ og B- og det der, ellers visste jeg at de andre karakterene var slik dere hadde skrevet det.

Men takk for hjelpen anyway! :)

Lenke til kommentar

hehe :p

jeg skal til Oregon, så det er jeg ganske fornøyd med! ;) byen heter Bend hvis jeg ikke tar feil ;)

jeg drar med speak ;) tenkte å sende mail til verstfamilien ogsånn i morgen for jeg vet enda ikke hvordan de ser ut og alt sånt. Jeg får en vertssøster på 15 år iallfall, så har familien to hunder! :)

Lenke til kommentar
Forteller bare hva jeg har hørt, vet forøvrig ikke hvor i Oregon hun skulle. Joda, det er fint i hele USA.

 

Du får helt sikkert et fantstisk år slik som de aller fleste utveklsings studenter!

 

Objecetion, lite av Texas er pent:P

 

Oregon er foræverig en meget pen stat, mye artige byer langs kysten, gled deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...