Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EF fins jo ikke presist svar å få utav på dette her:

Så, ikke sant det er slik at 9th grade er 9. klasse, 10th grade er 10. klasse, 11th grade 1. klasse igjen osv?

Da har jeg ingen steder å fylle ut karakterene fra 8. klasse, og jeg må la 11th grade og 12th grade stå tomt, siden karakterene jeg får nå skal ettersendes, og jeg skal sende arkene tilbake til EF innen noen dager.

Noen som fant på noe annet å gjøre på dette arket? (Transcript of grades innbiller jeg meg)

 

OG, kan noen hjelpe meg med denne:

 

A+

A

A- or B+

B or B-

C

C-

D

F

 

Help? :whistle:

Lenke til kommentar

ryktes at de bare har 5 karakterer ja uberninja. Så da valgte de å hoppe over "E" til "F". Og som Martin også sa, F skal visst nok stå for failed ; )

 

 

SurfingElite: A er vel kun 5 ja, men har dere A+ på skolen din da ? Hvis ikke blir vel A det samma som 5 og 6 i Norge : ))

Endret av chriis91
Lenke til kommentar

Det var enklere på skolen min egentlig, vi fikk ganske enkelt en prosent ut av 100% på hvor gode vi var. Så aldri en eneste bokstavkarakter iløpet av året, og på karakterkortene står det også i prosent-form til alle elevene (fikk 96,2 i gjennomsnitt for hele året :D ). Så hvor bruker de egentlig bokstavkarakterer? Velger skolen selv eller?

Lenke til kommentar
Det var enklere på skolen min egentlig, vi fikk ganske enkelt en prosent ut av 100% på hvor gode vi var. Så aldri en eneste bokstavkarakter iløpet av året, og på karakterkortene står det også i prosent-form til alle elevene (fikk 96,2 i gjennomsnitt for hele året :D ). Så hvor bruker de egentlig bokstavkarakterer? Velger skolen selv eller?

Wow, det er et bra snitt. Hvilke fag hadde du?

Lenke til kommentar

Da er jeg også med, folkens! :D

 

Takk og pris for at jeg ikke er så allergisk mot hund! Det avgjorde om jeg fikk reise, med Speak da. Fysørn jeg er så glad, har vel snakket om det i hele dag ;P Har vært så nervo i det siste, men så var jeg hos legen idag. Er det noen andre som har slitt med å bli akseptert i noen organisasjoner pga allergi? Det er jo helt forferdelig at det er sånn at det er noen som ikke kan reise for de er allergisk! /:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...