Iverfar Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 trur de ringte pappa, men jeg sov Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 trur de ringte pappa, men jeg sov Deilig å våkne opp til da! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nja, bortsett fra at jeg kun hadde fått 4 timer søvn, joda, var rimelig excited: ; ) Lenke til kommentar
ananasringer Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hm, holdt på å hoppe i stolen når jeg så at en med samme navn som meg selv var på "eastt"-siden på Aspect sin side (http://www.aspectfoundation.org/ex_profiles/student_profile_search.html) , men var visst ikke meg. Noen som vet hvorfor ikke alle er kommet opp på sia? Er en stund siden jeg sendte inn alle arkene.. Endret 22. januar 2008 av NullKreativitet Lenke til kommentar
megm Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 jeg er på siden, men mange av vennene mine er ikke det. Merkelig! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Alle profilene er ikke oppe enda nei.. Ligger ikke der enda jeg heller Kommer sikkert etterhvert. Lenke til kommentar
smismas Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 EF fins jo ikke presist svar å få utav på dette her: Så, ikke sant det er slik at 9th grade er 9. klasse, 10th grade er 10. klasse, 11th grade 1. klasse igjen osv? Da har jeg ingen steder å fylle ut karakterene fra 8. klasse, og jeg må la 11th grade og 12th grade stå tomt, siden karakterene jeg får nå skal ettersendes, og jeg skal sende arkene tilbake til EF innen noen dager. Noen som fant på noe annet å gjøre på dette arket? (Transcript of grades innbiller jeg meg) OG, kan noen hjelpe meg med denne: A+ A A- or B+ B or B- C C- D F Help? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du lurer på hva de forskjellige karakterene er på den norske skalaen? Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis det er en oversettelse du leter etter så sto dette på EF siden: A = 5 og 6 B = 4 C = 3 D = 2 F = 0.1 Lenke til kommentar
smismas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Du lurer på hva de forskjellige karakterene er på den norske skalaen? Jess, slik at dersom jeg hadde satt et = tegn bak hver bokstav så skulle du fyllt ut Jeg vet sånn ca hva som er hva men når det er plusser og minuser så blir jeg litt forvirret... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis det er en oversettelse du leter etter så sto dette på EF siden: A = 5 og 6 B = 4 C = 3 D = 2 F = 0.1 A er vel kun 5, det vi har fatt vite her hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så de har ikke en karakter som er "E"? Tenkte siden de hoppet fra "D" til "F". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 F står vel for failed så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) ryktes at de bare har 5 karakterer ja uberninja. Så da valgte de å hoppe over "E" til "F". Og som Martin også sa, F skal visst nok stå for failed ; ) SurfingElite: A er vel kun 5 ja, men har dere A+ på skolen din da ? Hvis ikke blir vel A det samma som 5 og 6 i Norge : )) Endret 23. januar 2008 av chriis91 Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det var enklere på skolen min egentlig, vi fikk ganske enkelt en prosent ut av 100% på hvor gode vi var. Så aldri en eneste bokstavkarakter iløpet av året, og på karakterkortene står det også i prosent-form til alle elevene (fikk 96,2 i gjennomsnitt for hele året ). Så hvor bruker de egentlig bokstavkarakterer? Velger skolen selv eller? Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hm, det sto noe annet i parantes bakom A B C D og F på det "arket" fra EF siden f.eks A(91-100) = 5 og 6 Så da skjønner jeg den og ;p Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det var enklere på skolen min egentlig, vi fikk ganske enkelt en prosent ut av 100% på hvor gode vi var. Så aldri en eneste bokstavkarakter iløpet av året, og på karakterkortene står det også i prosent-form til alle elevene (fikk 96,2 i gjennomsnitt for hele året ). Så hvor bruker de egentlig bokstavkarakterer? Velger skolen selv eller? Wow, det er et bra snitt. Hvilke fag hadde du? Lenke til kommentar
Jeeah Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Da er jeg også med, folkens! Takk og pris for at jeg ikke er så allergisk mot hund! Det avgjorde om jeg fikk reise, med Speak da. Fysørn jeg er så glad, har vel snakket om det i hele dag ;P Har vært så nervo i det siste, men så var jeg hos legen idag. Er det noen andre som har slitt med å bli akseptert i noen organisasjoner pga allergi? Det er jo helt forferdelig at det er sånn at det er noen som ikke kan reise for de er allergisk! /: Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har ikke folk allergipiller da? Min allergi var aldri et problem. Lenke til kommentar
Jeeah Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Joda, selvfølgelig fins det allergipiller og nesespray. I mitt tilfelle trenger jeg også astma-medisiner i nærheten av katt og midd og når det er kaldt ute.. /x Teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå