Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Lurt det, er ikke altfor moro å bli ferka, blir en dyr afære Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Og ikke minst hjemsendelse Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nettopp, en dyr afære:P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Weed er vel strengt talt mer populært enn alkohol, dessverre. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sant, glad vi er mer into alkohol enn weed i noreg Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Veldig mange her også, er ikke bare en gang mine venner har tilbudt meg Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bensinen koster omtrent 105 cents, tror jeg. Gaar forbi en bensinstasjon hver dag, men sjekker aldri prisen. Kan se i morgen. Filmer og musikk er generelt dyrere enn USA, men p.g.a. den sterke canadiske dollaren saa blir det billigere her. Over til festing, kan vel si at jeg bor hos en veldig liberal familie. De gir meg ofte en oel eller to til middag vis det er noe igjen i huset. Dette er tydeligvis lov her i Canada, selv om EF fyren saa at det ikke var lov. Det hender at jeg drikker i helgene ja, saa og si alle vennene mine drikker, og de drikker mye. Jeg har bare vaert typisk norsk ungdom en gang, men jeg drikker moderat saa og si paa hver fest. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) gamle vertsbroren røyka weed og kjørte bil samtidig MENS jeg satt i bilen, var moro gitt Master Air: Kan jeg bo hos deg et par uker? plz Endret 18. januar 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 btw, trodde man mente _bare_ intelligens med skarpeste kniven i skuffen, med tanke på "skarp" - "han er ikke så skarp" :o Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er vel mulig å dra med seg stasjonær pc nedover til USA? (Jepp, vet den veier en del) Poenget er at om jeg kommer på en skole med Media fag vil jeg velge de, og da trenger man en stabil pc å jobbe på. Jeg har jo selvsagt en laptop, men tror neppe den vil holde teken hele året. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde samme "problem", det jeg har erfart er at hvis du kjoeper en laptop med bra nok ytelse, minne etc saa vil det vaera bra nok. Samtidig har i hvert fall skolen min MAC-er som er veldig gode til saanne oppgaver (mye bedre enn de stasjonaere paa skolene i norge f.eks.) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Aa dra med seg stasjonaer er jo nesten abre haaplost. Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ber til allah, buddah og jesus for snowday i morgen. Da blir det langhelg! Meksikansk flamme sier du? Sør amerikanere er jo generelt sexy så Tja, men meksikanere er vel ikke blandt de skarpeste i skuffen. Jeg ba ikke, men har fri fredag, lørdag, søndag og mandag mphahaha Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg tror alle har fri mandag... selv hadde jeg bare skole til klokken 11 idag, og eneste vi gjorde idag var å leke med flammer, bake kake og diskutere kommuniske Lenke til kommentar
iStian Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde samme "problem", det jeg har erfart er at hvis du kjoeper en laptop med bra nok ytelse, minne etc saa vil det vaera bra nok. Samtidig har i hvert fall skolen min MAC-er som er veldig gode til saanne oppgaver (mye bedre enn de stasjonaere paa skolene i norge f.eks.) Mac <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er vel sånn at utvekslingsstudenter ikke kan leve samme type liv som en innfødt amerikansk ungdom. De slipper unna med mye mere ang festing og fyll og dop enn en utvekslingsstudent som bare er gjest i landet. Blir bare sendt hjem veldig kjapt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da var det langhelg til tirsdag! Deilig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 @SurfingElite: Linken til bloggen din fungerer ikke. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 okokok, fikk nettopp brev om at jeg har fått min regionale koordinator og det ryktes at jeg mest sannsynlig kommer til Texas:) Bør jeg glede meg Iver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå