Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du betalt for Hawaii nå da Iver-mor?

 

For en diskusjon, faar vi noen bilder eller Iver? Er forresten en ting jeg lurer paa med dere USA studenter, drar dere paa fest i helgene? Vis dere gjoer det, drikker dere?

 

Sjeldent at det er fester osv i mine kretser det alkohol er på bordet. Men når det først er noe å drikke, er det stor sjanse for å bli tatt, pga da er det som oftest større fester som flere vet om.

 

Blir mest chilling med venner i helgene.

Lenke til kommentar
For en diskusjon, faar vi noen bilder eller Iver? Er forresten en ting jeg lurer paa med dere USA studenter, drar dere paa fest i helgene? Vis dere gjoer det, drikker dere?

 

Legger ikke ut bilde, dessverre=(

 

har vært på to fester, og drakk litt på den ene, men i ett konservativt katolsk ommråde er det ikke mye som skjer på lørdagskvelden:P

Du?

Har du betalt for Hawaii nå da Iver-mor?

Nei, vet ærlig talt ikke hvordna man gjør det, har du?

har du forresten fiksa papirene enda, de med signaturer også videre

Lenke til kommentar
For en diskusjon, faar vi noen bilder eller Iver? Er forresten en ting jeg lurer paa med dere USA studenter, drar dere paa fest i helgene? Vis dere gjoer det, drikker dere?

 

Jeg kan si at alle foruten en av mine venner drikker, og de gjør det nesten hver helg. Politiet i disse traktene er også veldig "greie" når det komme til sånne tinger, men personlig vil jeg ikke være like utøvende som en gj.snittlig norsk ungdom ville være :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...