pinnsvin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Meksikansk flamme sier du? Sør amerikanere er jo generelt sexy så Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ber til allah, buddah og jesus for snowday i morgen. Da blir det langhelg! Meksikansk flamme sier du? Sør amerikanere er jo generelt sexy så Tja, men meksikanere er vel ikke blandt de skarpeste i skuffen. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ... IQ og intelligens bestemmes ikke av nasjonalitet Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ... IQ og intelligens bestemmes ikke av nasjonalitet Nå snakker jeg om utseendet, kjære deg. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hun er smart! Og pen! Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Som oftest når man snakker om "skarpeste i skuffen" så snakker man om intelligens. Men siden det ikke var det du snakket om så beklager jeg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Som oftest når man snakker om "skarpeste i skuffen" så snakker man om intelligens. Men siden det ikke var det du snakket om så beklager jeg Skarpest i skuffen kan vel være om alt fra fotball til frisør kunnskaper. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Må si meg enig med Pinnsvin her, den skarpeste kniven i skuffen er ofte sammenlignet med intelligens. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Stemmer det, men betyr ikke at det ikke kan brukes til annet. Har sett flere anledninger der det brukes til andre ting. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Joda, men når vi ikke vet bedre går vi ut ifra det åpenbare: )) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Vel, når hun skrev: Sør amerikanere er jo generelt sexy så Hvorfor skulle jeg da plutselig gå over til å snakke om intiligens og IQ? Makes no sense, derfor ikke det åpenbare Endret 18. januar 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dæven, sant det.. jaja, jeg har blondt hår Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 For en diskusjon, faar vi noen bilder eller Iver? Er forresten en ting jeg lurer paa med dere USA studenter, drar dere paa fest i helgene? Vis dere gjoer det, drikker dere? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har du betalt for Hawaii nå da Iver-mor? For en diskusjon, faar vi noen bilder eller Iver? Er forresten en ting jeg lurer paa med dere USA studenter, drar dere paa fest i helgene? Vis dere gjoer det, drikker dere? Sjeldent at det er fester osv i mine kretser det alkohol er på bordet. Men når det først er noe å drikke, er det stor sjanse for å bli tatt, pga da er det som oftest større fester som flere vet om. Blir mest chilling med venner i helgene. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 For en diskusjon, faar vi noen bilder eller Iver? Er forresten en ting jeg lurer paa med dere USA studenter, drar dere paa fest i helgene? Vis dere gjoer det, drikker dere? Legger ikke ut bilde, dessverre=( har vært på to fester, og drakk litt på den ene, men i ett konservativt katolsk ommråde er det ikke mye som skjer på lørdagskvelden:P Du? Har du betalt for Hawaii nå da Iver-mor? Nei, vet ærlig talt ikke hvordna man gjør det, har du? har du forresten fiksa papirene enda, de med signaturer også videre Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ring Explore America og oppgi kreditt kort informasjon. De trakk forresten 100 $ for mye fra min. Jeg hadde allerede betalt depositum, men de trakk ikke fra dette. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 takk for tipset, men fiksa du papirene? jaja, "det får værra som det er når det itte vart som det sku" synes det er klokt sagt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har signert papirene, skal faxe til California i morgen. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Saker og ting;) Har 3 av 4 underskrifter i boks, må snakke med G-man i morgen hvordan er egentlig prisene i canada, Master Air? Hva koster bensinen f.ex? Endret 18. januar 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 For en diskusjon, faar vi noen bilder eller Iver? Er forresten en ting jeg lurer paa med dere USA studenter, drar dere paa fest i helgene? Vis dere gjoer det, drikker dere? Jeg kan si at alle foruten en av mine venner drikker, og de gjør det nesten hver helg. Politiet i disse traktene er også veldig "greie" når det komme til sånne tinger, men personlig vil jeg ikke være like utøvende som en gj.snittlig norsk ungdom ville være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå