Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, sitter nå og kopierer de viktigste personlige filene på maskinen min. Min 6 mnd gamle laptop har slått seg vrang, og dette er siste forsøk mellom HP og meg på å fikse den før reprasjon, hvis ikke formatering funker så må jeg sende den hjem til reprasjon. Noe som vil ta en god stund :angry::( grusomt irriterende at noe sånt skal skje her borte, og på en 6mnd gammel maskin også da! uff

Lenke til kommentar
Pga kommunikasjonsproblemer fikk jeg først vite noe om familien min på flyplassen i chicago

 

Det suger det

Vet at det er et litt gammelt sitat, men her goes. En av de tyske jentene jeg moette paa flyet fikk vite dagen foer hun dro at vertsfamilien hennes ikke kunne ha henne som utvekslingsstudent, men at hun skulle faa lov til aa bo der intill EF fant en ny vertsfamilie.

 

Saa at SurfingElite sa at at ikke hadde regional coordinator, kan trygt si deg at det ikke er noe tap, jeg har moett min en gang, og snakket med henne to ganger over telefonen. Kan ha noe med at jeg er litt eldre og mer uavhengig enn de andre EF studentene i naerheten.

 

Ser at dere snakket om grad day, maa si at dere slutter tidlig, min grad fest er 25. juni. Naar dro dere egentlig over dammen?

Lenke til kommentar

Engelske delen på intervjuet var så og si ingenting. Hun spurte meg om to ting som tok mindre enn et minutt å svare på. Hun hadde vært utvekslingsstudent før, men jeg hadde bedre uttale enn henne xD

 

Men ble litt sjoklert over en ting. På slutten av intervjuet får jeg vite at jeg ikke har muligheten å dra på Culture Camp og Hawaii-turen fordi jeg har fått søknadsskjeamet av noen andre folk innenfor EF, mens sidemannen på intervjuet hadde den muligheten. Tenkte bare WTF, hvorfor i helvete skal ikke jeg få velge det? Får ringe de i morgen..

Vet ærlig talt ikke om jeg har lyst å dra hvis jeg ikke får blitt med på det.

Lenke til kommentar
Forresten, Shocktrooper liker du å ta bilder?

 

<jupp, liker bilder åssen det? :)

 

Likte godt noe av det jeg såg i bloggen din, så tenkte jeg skulle spør :)

 

Ble akkurat oppringt av EF, skal til intervju onsdag 23.1 i Molde. På turen tar jeg med meg kjekke Chriis91, siden han vet hvor kontoret er og jeg har null peiling i Molde.

 

Har EF kontor i Molde? :dontgetit: Hvor bor dere gutter forresten?

 

 

Heldigvis har de kontor i molde ja, - Kristiansund :]

Lenke til kommentar
Engelske delen på intervjuet var så og si ingenting. Hun spurte meg om to ting som tok mindre enn et minutt å svare på. Hun hadde vært utvekslingsstudent før, men jeg hadde bedre uttale enn henne xD

 

Men ble litt sjoklert over en ting. På slutten av intervjuet får jeg vite at jeg ikke har muligheten å dra på Culture Camp og Hawaii-turen fordi jeg har fått søknadsskjeamet av noen andre folk innenfor EF, mens sidemannen på intervjuet hadde den muligheten. Tenkte bare WTF, hvorfor i helvete skal ikke jeg få velge det? Får ringe de i morgen..

Vet ærlig talt ikke om jeg har lyst å dra hvis jeg ikke får blitt med på det.

 

Du vil ikke dra siden du mister 2 uker? Tror det er like greit at du ikke drar om dette er de eneste grunnene for at du vil blii utvekslings student.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...