Iverfar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haha x) Må si jeg måtte le litt når tråden var blitt 3 sider lengere siden jeg la meg i går Mitt intervju varte i ca 30 minutt Lykke til! Det var i alle fall 3 givende sider, med mye god informasjon, synes du ikke?=D Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Æsj, sitter nå og kopierer de viktigste personlige filene på maskinen min. Min 6 mnd gamle laptop har slått seg vrang, og dette er siste forsøk mellom HP og meg på å fikse den før reprasjon, hvis ikke formatering funker så må jeg sende den hjem til reprasjon. Noe som vil ta en god stund grusomt irriterende at noe sånt skal skje her borte, og på en 6mnd gammel maskin også da! uff Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ah kjedelig, hvordan skjedde det? Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Pga kommunikasjonsproblemer fikk jeg først vite noe om familien min på flyplassen i chicago Det suger det Vet at det er et litt gammelt sitat, men her goes. En av de tyske jentene jeg moette paa flyet fikk vite dagen foer hun dro at vertsfamilien hennes ikke kunne ha henne som utvekslingsstudent, men at hun skulle faa lov til aa bo der intill EF fant en ny vertsfamilie. Saa at SurfingElite sa at at ikke hadde regional coordinator, kan trygt si deg at det ikke er noe tap, jeg har moett min en gang, og snakket med henne to ganger over telefonen. Kan ha noe med at jeg er litt eldre og mer uavhengig enn de andre EF studentene i naerheten. Ser at dere snakket om grad day, maa si at dere slutter tidlig, min grad fest er 25. juni. Naar dro dere egentlig over dammen? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg dro over den 22. August, hvor bor du, Master Air? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skolen startet 4 september slutter 29 mai. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Engelske delen på intervjuet var så og si ingenting. Hun spurte meg om to ting som tok mindre enn et minutt å svare på. Hun hadde vært utvekslingsstudent før, men jeg hadde bedre uttale enn henne xD Men ble litt sjoklert over en ting. På slutten av intervjuet får jeg vite at jeg ikke har muligheten å dra på Culture Camp og Hawaii-turen fordi jeg har fått søknadsskjeamet av noen andre folk innenfor EF, mens sidemannen på intervjuet hadde den muligheten. Tenkte bare WTF, hvorfor i helvete skal ikke jeg få velge det? Får ringe de i morgen.. Vet ærlig talt ikke om jeg har lyst å dra hvis jeg ikke får blitt med på det. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Forresten, Shocktrooper liker du å ta bilder? <jupp, liker bilder åssen det? Likte godt noe av det jeg såg i bloggen din, så tenkte jeg skulle spør Ble akkurat oppringt av EF, skal til intervju onsdag 23.1 i Molde. På turen tar jeg med meg kjekke Chriis91, siden han vet hvor kontoret er og jeg har null peiling i Molde. Har EF kontor i Molde? Hvor bor dere gutter forresten? Heldigvis har de kontor i molde ja, - Kristiansund :] Lenke til kommentar
iStian Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet om jeg som bor i Stavanger eller generelt de fleste må reise til Oslo for å fikse alt det som har med visum og gjør? Og hvis, når? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, du må reise til ambassaden i Oslo. De fleste gjør vel det i løpet av sommeren? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det mulig å dra til ambasaden før sommerferien? Med tanke på at jeg skal jobbe og ikke være hjemme hele sommerferien Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Engelske delen på intervjuet var så og si ingenting. Hun spurte meg om to ting som tok mindre enn et minutt å svare på. Hun hadde vært utvekslingsstudent før, men jeg hadde bedre uttale enn henne xD Men ble litt sjoklert over en ting. På slutten av intervjuet får jeg vite at jeg ikke har muligheten å dra på Culture Camp og Hawaii-turen fordi jeg har fått søknadsskjeamet av noen andre folk innenfor EF, mens sidemannen på intervjuet hadde den muligheten. Tenkte bare WTF, hvorfor i helvete skal ikke jeg få velge det? Får ringe de i morgen.. Vet ærlig talt ikke om jeg har lyst å dra hvis jeg ikke får blitt med på det. Du vil ikke dra siden du mister 2 uker? Tror det er like greit at du ikke drar om dette er de eneste grunnene for at du vil blii utvekslings student. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 @Sommernatt Tror nok det ikke er noe problem å være hos ambassaden før sommern, så vidt jeg vet så er de oppe hele året. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg dro over den 22. August, hvor bor du, Master Air? Skolen startet 4 september slutter 29 mai. Dere amerikanere har ett kort skoleaar. Jeg dro selv den 22. August, men slutter ikke foer den 25. juni. Jeg bor i Ottawa, Canada saa jeg passer kanskje ikke helt i denne traaden. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 joda! Hvordan er Canada? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 En venn av broren min hadde med seg norskt tastatur når han var i usa - ganske smart Nå er det fint i Canada? - alltid lurt på det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 En venn av broren min hadde med seg norskt tastatur når han var i usa - ganske smart Tja.. Egen laptop ftw Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 En venn av broren min hadde med seg norskt tastatur når han var i usa - ganske smart Tja.. Egen laptop ftw Så Absolutt, kommer godt med : ) Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 @Sommernatt Tror nok det ikke er noe problem å være hos ambassaden før sommern, så vidt jeg vet så er de oppe hele året. Nei nei, de betjener kun utvekslingsstudenter, og har bare åpent om sommern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå