Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
To uker med min egen matlaging med ro og fred kommer til å bli ufattelig deilig!

 

Det er et tvillingpar, veldig greie egentlig, foruten når de blir sadistiske og bråkete

 

toåringer har ofte en tendens til å bli litt sånn, jeg hadde ikke klarte meg uten resturant eller noen til å lage mat for meg i to uker, det eneste jeg kan lager er grandiosa og vaffler, og er ikke så lett å få tak i det her.

Lenke til kommentar
Når er deres graduate day?

 

Jeg er junior da...

 

Å, så dumt da, da mister du den store graduation tingen... Min er den 6. juni så langt, den blir helt sikkert flyttet siden vi allerede har hatt 2 snow days og de verste vintermnd. ikke har kommet enda (vi har 6 make-up days i året da, så det kan hende det blir den 6.)

 

Vet folket når de skal returnere da?

Lenke til kommentar
To uker med min egen matlaging med ro og fred kommer til å bli ufattelig deilig!

 

Det er et tvillingpar, veldig greie egentlig, foruten når de blir sadistiske og bråkete

 

toåringer har ofte en tendens til å bli litt sånn, jeg hadde ikke klarte meg uten resturant eller noen til å lage mat for meg i to uker, det eneste jeg kan lager er grandiosa og vaffler, og er ikke så lett å få tak i det her.

 

Jeg kjøpte vaffeljern til vertsfamilien til jul, mest til egen bruk for å være ærlig. Men uansett, med amerikanske ingredienser smaker det rett og slett ikke like godt som de norske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...