pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 4 timer fra Pittsburgh Ja, jeg ble veldig positivt overrasket da jeg kom hit, naturen minner meg veldig mye om hjemme. Formet som Gudbrannsdalen, bare med alt buskveksten rundt Bergen Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Pennsylvania er ganske greit ja. Korte avstander, kanskje litt lengre for deg inne i landet. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Gubrnadsdalen er Norges stolthet! go Lillehammer ringebu og fron er ikke like bra, da Endret 14. januar 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gubrnadsdalen er Norges stolthet! Keep telling yourself that. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Pennsylvania er ganske greit ja. Korte avstander, kanskje litt lengre for deg inne i landet. Hvor bor du hen? Pittsburgh? Iver.th er du fra Lillehammer? Sykt mange som reiste hit med YFU fra lillehammer i hvert fall Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vi haddde strengt tatt OL Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg bor 30 min fra PHL, litt mer enn en time fra NYC. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Pennsylvania er ganske greit ja. Korte avstander, kanskje litt lengre for deg inne i landet. Hvor bor du hen? Pittsburgh? Iver.th er du fra Lillehammer? Sykt mange som reiste hit med YFU fra lillehammer i hvert fall Er forresten fra Lillehammer, ja:P Mhm, trur jeg kan telle 10 - 15 av vennene mine som reiser med YFU Endret 14. januar 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Pennsylvania er ganske greit ja. Korte avstander, kanskje litt lengre for deg inne i landet. Hvor bor du hen? Pittsburgh? Iver.th er du fra Lillehammer? Sykt mange som reiste hit med YFU fra lillehammer i hvert fall Mhm, trur jeg kan telle 10 - 15 av vennene mine som reiser med YFU Bølge å reise til US i lillehammer eller`? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg bor 30 min fra PHL, litt mer enn en time fra NYC. Ah, midt i smørøyet altså har et helt fjell (alle fra philly bor praktisk talt på et fjell her...) med folk fra philly, flotte menesker, med veldig annerledes aksant Mhm, trur jeg kan telle 10 - 15 av vennene mine som reiser med YFU Ah, jeg møtte nok en del av dem på samling på et fjell der i juni. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Rundt 30 stykker fra allmenne skolen som dro, 5 eller noe fra yrkesfaglige skoler Jeg bor 30 min fra PHL, litt mer enn en time fra NYC. Ah, midt i smørøyet altså har et helt fjell (alle fra philly bor praktisk talt på et fjell her...) med folk fra philly, flotte menesker, med veldig annerledes aksant Mhm, trur jeg kan telle 10 - 15 av vennene mine som reiser med YFU Ah, jeg møtte nok en del av dem på samling på et fjell der i juni. Misunner deg, skulle gjerne ha møtt igjen folka, husker du navn?=D Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tror han ene het Knalge Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Knalge ja, kjekk kar.... Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lillehammer kan likegodt stenge VG2.. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ah, husker ingen navn av de fra Lillehammer, bare at guttene virket veldig fotballintereserte og jentene veldig greie. Det var et par som skulle til wisconsin i hvert fall, og til detroit, og ene hadde fått mulighet til å bo hos en enslig mann men sa nei takk Greie folk Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg fikk muligheten til å bo med en tyrker fra vietnam, takket høfflig nei. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lillehammer kan likegodt stenge VG2.. Unnskyld, hørte ikke? Ah, husker ingen navn av de fra Lillehammer, bare at guttene virket veldig fotballintereserte og jentene veldig greie. Det var et par som skulle til wisconsin i hvert fall, og til detroit, og ene hadde fått mulighet til å bo hos en enslig mann men sa nei takk Greie folk hah, mange fotballgutter som stakk med YFU ja, kjekke jenter også Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg fikk muligheten til å bo med en tyrker fra vietnam, takket høfflig nei. Og jeg bor hos en pillemisbruker som var i Vietnam Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 nå er jeg usikker på hva som er ironi og ei:P Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 dessverre er det litt for sant. Noen piller er jo nødvendige for dem dog, som hjertemedisin, men når du tar 25 piller om dagen (dette er de som legene har forskrevet) så er det noe som ikke stemmer, det blir heller ikke lagt skjul på at de er avhengige. dessverre er det også et veldig stort problem med dette hvor jeg bor, både piller, hasj og tyngre stoffer. Vet ikke hvordan det er hvor dere bor men her "mater" veldig mange avhengelsen med lovlige piller fra legen (det er snakk om sterke piller her altså...) Det verste var når ene barnet (2 år) åt en pille, det ble rett på sykehuset til pumping. Null spørsmål fordi det var reseptbelagt. Ugh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå