Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pennsylvania er ganske greit ja. Korte avstander, kanskje litt lengre for deg inne i landet.

 

Hvor bor du hen? Pittsburgh?

 

Iver.th er du fra Lillehammer? Sykt mange som reiste hit med YFU fra lillehammer i hvert fall

 

Er forresten fra Lillehammer, ja:P

Mhm, trur jeg kan telle 10 - 15 av vennene mine som reiser med YFU

Endret av Iver.th
Lenke til kommentar
Pennsylvania er ganske greit ja. Korte avstander, kanskje litt lengre for deg inne i landet.

 

Hvor bor du hen? Pittsburgh?

 

Iver.th er du fra Lillehammer? Sykt mange som reiste hit med YFU fra lillehammer i hvert fall

 

Mhm, trur jeg kan telle 10 - 15 av vennene mine som reiser med YFU

 

Bølge å reise til US i lillehammer eller`?

Lenke til kommentar
Jeg bor 30 min fra PHL, litt mer enn en time fra NYC.

 

Ah, midt i smørøyet altså :) har et helt fjell (alle fra philly bor praktisk talt på et fjell her...) med folk fra philly, flotte menesker, med veldig annerledes aksant

Mhm, trur jeg kan telle 10 - 15 av vennene mine som reiser med YFU

 

Ah, jeg møtte nok en del av dem på samling på et fjell der i juni.

Lenke til kommentar

Rundt 30 stykker fra allmenne skolen som dro, 5 eller noe fra yrkesfaglige skoler

 

Jeg bor 30 min fra PHL, litt mer enn en time fra NYC.

 

Ah, midt i smørøyet altså :) har et helt fjell (alle fra philly bor praktisk talt på et fjell her...) med folk fra philly, flotte menesker, med veldig annerledes aksant

Mhm, trur jeg kan telle 10 - 15 av vennene mine som reiser med YFU

 

Ah, jeg møtte nok en del av dem på samling på et fjell der i juni.

 

Misunner deg, skulle gjerne ha møtt igjen folka, husker du navn?=D

Lenke til kommentar
Lillehammer kan likegodt stenge VG2..

 

 

Unnskyld, hørte ikke?

 

Ah, husker ingen navn av de fra Lillehammer, bare at guttene virket veldig fotballintereserte og jentene veldig greie. Det var et par som skulle til wisconsin i hvert fall, og til detroit, og ene hadde fått mulighet til å bo hos en enslig mann men sa nei takk :p Greie folk

 

hah, mange fotballgutter som stakk med YFU ja, kjekke jenter også:D

Lenke til kommentar

dessverre er det litt for sant. Noen piller er jo nødvendige for dem dog, som hjertemedisin, men når du tar 25 piller om dagen (dette er de som legene har forskrevet) så er det noe som ikke stemmer, det blir heller ikke lagt skjul på at de er avhengige.

 

dessverre er det også et veldig stort problem med dette hvor jeg bor, både piller, hasj og tyngre stoffer. Vet ikke hvordan det er hvor dere bor men her "mater" veldig mange avhengelsen med lovlige piller fra legen (det er snakk om sterke piller her altså...)

 

Det verste var når ene barnet (2 år) åt en pille, det ble rett på sykehuset til pumping. Null spørsmål fordi det var reseptbelagt. Ugh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...