SideburnsKongen Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Hei, veit at det er mange av dre som skal på tg, men vil vite hvor folket skal på lan, og hvor mange som er på lanet.. Selv skal jeg på et klan-lan med klanen min mot en anne klan, kommer ca 12 stk.. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Blir nok kun hjemme-lan med 3-4 kompiser. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 ska på lan med mr_razer Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 vet ette hva je ske si je Mr_razer! Lanet er tross alt hos meg:) Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Hva med å stikke på fjellet ? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Hva med å stikke på fjellet ? 5879572[/snapback] Hater ski og slikt, hater egentlig vinteren, men ser morro ut å stå på slalom da, men har aldri lært meg det.. r@zer/d@hl og Mr_Kragtorp, blir trevlig lan.. Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 detta lanet her blir bra razer Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Hva med å stikke på fjellet ? 5879572[/snapback] Akkurat, det er det påsken er til. Utrolig digg å ha en uke uten PC og bare slappe av eller gå en tur på ski eller noe annet lignende på fjellet. det kan rett og slett ikke bli bedre Lan kan man ha hele året, mens påsken er den ene gangen, men seff må man ha med laptopen tilfelle været blir helt felt da og til DVD på kvelden Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Det blir vel et hjemmelan med 5 stk tenker jeg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 TG her i alle fall. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 TG06 her, ski er gay2kay Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Exotic-LAN her gitt. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Jeg skal på fjellet med de 2 personen jeg synes er mest irriterende i hele verden. 5 uutholdlige dager.. håper jeg i allefall får tatt med meg den bærbare Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Skal på et LAN til helgen som jeg arrangerer hos naboen med ca 10 stykker, inkl Danielsn. Så skal jeg selvførgelig på TG Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Innlegget er dessverre slettet! Endret 6. april 2006 av Iguil Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 vel, kunne tenkt meg å flytte stolen 5 cm lenger bak. Slappe litt extra av i ferien. 1-manns LAN med Oblivion Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Hva med å stikke på fjellet ? 5879572[/snapback] Hvorfor ikke ha hytta alene på fjellet, uten foreldre og LANe i en uke? Var på hytta med 3 kompiser på hytta, var ikke vann der, men strøm var det. DIGG! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Jeg skal på Loco-Lan i nabobygda, bare den første helga, så skal jeg sikkert å ture på fjellet med ski og scooter. Også må man ta en liten fyllekule på hytta, eller ligge ute i sola og drikke iskald øl. Det er livet det Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hva med å stikke på fjellet ? 5879572[/snapback] beste ideen hittil Hva med å stikke på fjellet ? 5879572[/snapback] Hater ski og slikt, hater egentlig vinteren, men ser morro ut å stå på slalom da, men har aldri lært meg det.. r@zer/d@hl og Mr_Kragtorp, blir trevlig lan.. 5879586[/snapback] ka i faen har ski å fjell til felles? Hva med å stikke på fjellet ? 5879572[/snapback] Akkurat, det er det påsken er til. Utrolig digg å ha en uke uten PC og bare slappe av eller gå en tur på ski eller noe annet lignende på fjellet. det kan rett og slett ikke bli bedre Lan kan man ha hele året, mens påsken er den ene gangen, men seff må man ha med laptopen tilfelle været blir helt felt da og til DVD på kvelden 5879593[/snapback] man skal ikke gå på ski på fjellet Hva med å stikke på fjellet ? 5879572[/snapback] Hvorfor ikke ha hytta alene på fjellet, uten foreldre og LANe i en uke? Var på hytta med 3 kompiser på hytta, var ikke vann der, men strøm var det. DIGG! 5880711[/snapback] herregud, dokker alle har misforstådd meninga med påska å fjellet, i påska skal man fylle masse kanne besnsin, kjøpe massevis av god mat og godter, så skal man føre til hytte eller nåkka sånnt å kjøre skuter hele dagen lang! Endret 6. april 2006 av pappman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå