RulleRimfrost Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det kunne blitt et genialt betalingssystem for bruktmarked... En mellommann. Om PC blir borte, men forsendelseskvittering foreligger; penger til selger. Om pakke ankommer, men inneholder lort... Pokker, funker ikke allikevel Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Om han må ha PC'en innen lørdag fordi han må bruke den i helgen? Kankje! Så hvis absolut må ha en Pc så han må kjøpe enn fra en annen ! Well han må bare gjøre det. For meg det er bare Lazarus som er ute å går på lørdager. Er du ikke sikker og har du ikke gitt ditt ord for det så er det bare å si ---Sorry mate. Penger får du ikke in på konto før mandag? tirsdag ? uansett. For i all verden . det kan væra en pålitelig kjøper. Men har du råd til å miste en PC? Og er den verdt så du kan selge det til HAN over helga eller til en annen. Hasteverk av den type er ikke å anbefalle ...men you are the boss.....gjør som du tror er best allikevel. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Har kansellert hele greia har jeg jo sagt. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Sorry then! Jeg leste feil. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Sorry then! Jeg leste feil. 5881143[/snapback] Gjør ikke noe Bare hyggelig med slike hjelpsomme karer som deg. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvis du ikke ønsker å stole på kjøpere så bør du kun selge til folk som kan hente varen selv. F.eks. solgte jeg et skjermkort til en som bodde langt unna. Vi brukte hans kamerat i Oslo som "mellommann". Alt virker tilsynelatende mulig når kjøperen virkelig er interessert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå