greener Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 OK, satte sammen en pc for en venn igår: MSI K7N 420PRO, xp1600+, 256 ddr, maxtor 40GB og LG 8320BB cd-r (32/10/40). Installerte winXp pro norsk (tror det var corp.edition) og drivere til HK'et. Alt OK. Men så installerte jeg Easy CD creator 5, og fikk opp feilmelding om en eller annen driver som XP ikke godtok. Og Easy CD gjenkjente ikke brenneren. Derfor avinstallerte jeg det og installerte Nero fra den medfølgende cd'en. Starta opp Nero, men maskinen låste seg eller restarta når Nero leita etter brenneren (Scanning SCSI/IDE Bus...). Prøvde så XP's system recovery, dvs satte xp-installasjonen tilbake til utgangspunktet, og installerte Nero på nytt, men samme problemet oppsto. Noen som har peil på hva som er galt? Brennern funker jo fint som cd-rom, og står som master på sec.IDE. Tror kanskje jeg må installere XP på nytt... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Nero 5.5.9.9 kan du finne http://www.nero.com/en/index.html#root Prøv det først. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 JEg hadde samme problem når jeg skulle instalere Easy CD Creator, men jeg instalerte det selv om driveren ikke var kompatibel. Så instalerte jeg oppdatering til CD Creator. 5.3.1 SP4. på http://www.roxio.com Nå virker alt som det skal. Liker ikke Nero fordi det ikke går an å brenne MP3 CDer med det uten en plugin som koster peng... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: nextri skrev (2002-09-28 13:38):Liker ikke Nero fordi det ikke går an å brenne MP3 CDer med det uten en plugin som koster peng... Er det noe nytt som er kommet, Kan ikke huske at eg måtte betale for å brenne mp3 cd'er. Men for å bruke mp3Pro encoderen må du betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå