Kaste Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 lurer på om noen kan hjelpe meg med og overklokke s3 savage4. er det mulig? det er 16mb. noen mulighet for at eg kan stille det inn til 64 ellr noen sånt Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du kan ikke få mer minne sånn rett ut av lufta nei, men det er godt mulig at du kan overklokke ja. Prøv PowerStrip eller RivaTuner kanskje, eller søk på google på "overclocking s3 program". Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Problemet med det kortet er at det ikke finnes nye drivere til det. Nyeste driverne er fra før 2000 noe som gjør kortet ubrukelig til nyere spill en AVP/Quake2 så ser ikke helt vitsen. Bruker du det kortet i mangel av noe bedre så kjøp FX5200 til 345 kroner og i tillegg så finnes det nye drivere til det. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Haha! Husker jeg hadde detta kortet Det ligger godt gjemt ettellerannet sted på søppeldynga. Lykke til med overklokking! Lenke til kommentar
hunters Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har et slikt innebygga i en bærbar. Noe jævlig dritt det korte Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hadde det kortet selv men ga det bort når jeg oppdaga at det krasjet AVP2 grunnet for gamle drivere. Hadde vært artig å se hvor mange poeng det gav i 3DMark05 dersomd det i det heletatt er mulig å kjøre testen. Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Problemet med det kortet er at det ikke finnes nye drivere til det.Nyeste driverne er fra før 2000 noe som gjør kortet ubrukelig til nyere spill en AVP/Quake2 så ser ikke helt vitsen. Bruker du det kortet i mangel av noe bedre så kjøp FX5200 til 345 kroner og i tillegg så finnes det nye drivere til det. 5884334[/snapback] sikker på at det er et AGP kort da? mener nemelig at det var noe VELDIG merkelig med denne pcen og det kortet, Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det jeg hadde var AGP i hvertfall. Årsaken til de manglende driverne skyltes oppkjøp av S3 og ikke kortets arkitektur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå