to9123 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Nå har jeg kjøpt ny iPod men trenger hjelp med mye! 1. Jeg får ikke lastet over .avi filmer eller .wma o.s.v Jeg har satt inn cden installert den, koblet opp iPod og settet inn noen sanger, men får ikke inn bilder eller filmer. kommer en eller annen rar melding på pcen Error 50 eller no sånt. EDIT: fant svaret på det med video, jeg må endre filen om til mp4 o.s.v. bilder har jeg enda ikke funnet ut av. men så har jeg et spm til. hvis jeg vil slette sanger/videor/bilder i ipoden, hvor gjør jeg det? eventult hvor i iTunes. Endret 6. april 2006 av to9123 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Den nye iPod (Video) spiller ikke av .avi eller .wma-filer. Så vidt jeg vet søtter den bare videoformatet H.264. Du må enten kjøpe Quicktime Pro (eller hva det heter) for å kunne konvertere filmene dine til dette filformatet eller så finnes det sikkert noen programmer på nettet som kan gjøre samme jobben. Jeg har ikke iPod selv, så noen får rette på det jeg sier hvis jeg tar feil. Edit: Det kan sikkert være lurt å lese brukerveiledningen hvis du ikke har erfaring med mp3-spillere som iPod. Endret 6. april 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du sletter alt du vil på din ipod når den er koblet til itunes. Da kan du merke den og se hva du har på den. Merk fil/spilleliste som du vil slette og bruk Delete. Du kan også sjekke i Bla-visning at du har "fått av" det du vil slette. Lurt å bruke manuell opplasting på ipod synes jeg, slik at den ikke lastes automatisk hver gang du kobler den opp. Men når du har manuell pålasting, må du mate den ut, det vil si klikke den ut der du ser den i itunes. Jeg printet ut hele ipod Nano Funksjonsoversikt og brukerveiledning. Bra stikkord-liste i den. Du finner den på nett...bruk "Hjelp" i itunes så finner du mange nyttige hjelpefunksjoner, bl. disse veiledningene på nett. Randi Lenke til kommentar
to9123 Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 takk så mye fant ut av alt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå