oljones Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei! Har instalert nytt skjermkort Gainward Ti4200 128 mb ram, men BF hakker seg framover med mellom 5 og 20 FPS... det burde vell ha gått bedre? Eg har: HK: A7M266 AMD 761 Chipset (har litt problemer med å finne heilt ny bios) Amd 1,4 GHz 1 GB DDR Ram BF1942 v1.1 Nyeste Nvidia drivarane BF1942 er instalert etter skjermkortet Det går "ingen" program i bakgrunnen Hadde våre svært takksam for nokre små tips som kunne hjelpt meg litt her... Mvh OLjones [ Denne Melding var redigert av: oljones på 2002-09-28 13:03 ] Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hvilken oppløsning. Alle detaljer på? Og ja tror ikke du er så dum men er AA skrudd av? Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei! Jeg har akkurat samme hovedkort som deg, og jeg hadde også problemer med å laste nyeste bios. Linkene fungerte ikke, men jeg klarte å få lastet det ned ved å "tweake" linkene litt. Linken var f. eks slik: ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/mb/socka/a...66/am261007.zip Det jeg gjorde var å fjerne ".tw" etter ftp.asus.com, og da fungerte det. Nå stakk jeg akkurat på asus sine sider for å finne linkene til deg, men nå har de et javascript system - som ikke fungerer (hos meg ihvertfall).. Så jeg lastet opp nyeste bios og asus update programmet til deg på hjemmesiden min. Hehe, mens jeg lastet opp disse filene klarte jeg å finne nyeste bios og en nyere versjon av asus update på asus sin ftp server. :smile: Men ellers så kan jeg ikke hjelpe deg. Prøv å søk på forumet. Sjekk denne siden for hjelp angående oppdatering av hovedkortet ditt. Mvh Saruronny Edit: Linken med .tw fungerte plutselig. La til en link. [ Denne Melding var redigert av: Saruronny på 2002-09-28 14:18 ] Lenke til kommentar
oljones Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 The_Creator Takk for svar, har prøvd med mange forskjellige oppløysningar og detaljer, det er minimal forskjell i hastigheten. Men AA har eg ikkje idè om kva er..? Saruronny Mange takk for hjelpen til deg og, ny Bios er lastet ned. Og skal prøves i kveld! Mvh OLjones :smile: [ Denne Melding var redigert av: oljones på 2002-09-30 17:35 ] Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Bare hyggelig. Gi gjerne lyd fra deg om hvordan bios oppdateringen gikk. Lenke til kommentar
oljones Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Flashet Bios med update, rett fra windows, det gjekk meget bra. Men eg var nødt til å reesette bios før windows klarte og starte opp igjen. Men det blei desverre ingen forskjell i spillet BF1942... :sad: men men, eg har no ny bios da! :smile: og igjen takk for hjelpen! mvh OLjones Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Et par ting du kan prøve; Slå av firewall, virus prog. og slikt. Gå på Dxdiag(Start>run eller kjør>Dxdiag, til sound mappa og "slide" den greia til "no hardware acceleration" Vet ikke om det funker for deg, men det skader ikke å prøve :smile: Lenke til kommentar
oljones Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Takk takk, firewall og anna bakgrunsprogram er slått av, men den med lydkortet har eg ikkje testa enda. Takk for tipset. mvh OLjones Lenke til kommentar
oljones Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 :grin: Det va hardware akserlasjonen av lydkortet!!! Spillet gjekk som olja lyn etter den endringa!! Tusen tusen takk! Mvh OLjones Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Bare hyggelig Velkommen til enda en lykkelig BF spiller :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå