Cenyon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg trenger en ekstern hd før TG, men aner ikke hva jeg skal kjøpe. jeg har hørt at Western skal være bra, men hvis noen kunne hjelpe meg med å peke ut noen gode valg av merker og modeller ville jeg være svært takknemlig, begynner å få lite tid nå :\ Om noen i tillegg skulle vite om en butikk i Oslo hvor de har et godt utvalg av eksterne disker så tar jeg gjerne imot tips PS: Jeg brukte søkefunksjonen, men fant ikke stort av relevanse med det første. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=56806 Denne er både billig og grei, har den selv. Litt tung (2.5kg), men siden det er 500GB tilgir jeg den. Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Hjertelig takk for raskt svar! =D Siden jeg kan urovekkende lite om både hardware og software: Siden den er forhåndskonfigurert, vil den kunne kobles til en maskin som kjører Linux? Per se kjører jeg Windows 2000 (hoho), men skal konvertere til Linux så fort jeg får nok penger til å kjøpe en ny PC. Og hvor rask er den på overføring av data? RPM etc sier meg ingenting ^_^ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hjertelig takk for raskt svar! =D Siden jeg kan urovekkende lite om både hardware og software: Siden den er forhåndskonfigurert, vil den kunne kobles til en maskin som kjører Linux? Per se kjører jeg Windows 2000 (hoho), men skal konvertere til Linux så fort jeg får nok penger til å kjøpe en ny PC. Og hvor rask er den på overføring av data? RPM etc sier meg ingenting ^_^ 5879216[/snapback] Jeg tror den vil gå fint i Linux. Alle USB-harddisker er vel kompatible? Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Regnet vel med det, men har ikke lyst til å drite meg ut, hehe. Ser forøvrig at denne disken koster omtrent like mye som en del 400gbs disker. Er det noen drawbacks ved den siden den er såpass billig? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Regnet vel med det, men har ikke lyst til å drite meg ut, hehe. Ser forøvrig at denne disken koster omtrent like mye som en del 400gbs disker. Er det noen drawbacks ved den siden den er såpass billig? 5879255[/snapback] Jeg tror den er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå