cybervision_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vurderer å selge min stasjonær til fordel for bærbar til studie. Inneholder: Opteron 148 med Zalman kjøling 2048 MB RAM OCZ med gode timings. 7800 GT Raptor 74 gb (meget rask disk) WD 120 gig Asus A8N Premium SLI NEC DVD-RW 7800 GT med Zalman kjøling 400 watt psu Maskinen har kun høykvalitetsdeler. Papst vifter i kabinett, Artic Silver pasta osv osv. Funker 110% og var ny i desember går fortere enn ei kule. Hvor mye kan jeg forvente å få for den? Skriv også "finn.no-pris" som jo gjerne ligger høyt... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Verdi: 8000 kr vil jeg si. Hva du kan få: 12000+ kr om du er heldig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 hadde og tenkt meg et sted rundt 8-9 laken. Jeg har og en glimrende 19" lcd fra samsung stående, men det lønner seg vel ikke å selge den med, eller får man mer for en hel "pakke"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå