_mgr_ Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei, jeg lurte på om det går bra å ha to kabelmodemer satt opp slik: kabelmodem--[HUB]----router----[LAN] kabelmodem--/ edit: skriveleif [ Denne Melding var redigert av: |_Cisco_| på 2002-09-28 12:46 ] Lenke til kommentar
mascot Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Til hvilken nytte? Du får ikke dobbelt hastighet hvis det er det du tenker på. Da må du i så fall sette opp Load Balancing av noe slag. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det går ikke. Det eneste scenariet jeg kan tenke meg att det skal fungere er to telefon linjer med ADSL modem på hver av dem som er koblet til en router med to WAN interfaces og Dial on demand routing eller lignenede konfigurert på den (nå er jeg ikke sikker på om det går å konfigurere dette på ADSL men det skal kunne gå med ISDN) Lenke til kommentar
Johan Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 I win2k routing and remote service kan ma konfigurere flere ADSL linjer med RASPPPOE, i teorien ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå